Gå til innhold

Bunad ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ganske irritert over at de aller fleste(virker de som) ikke klarer å skille mellom festdrakter og bunader! Masseproduserte drakter er ikke bunader! Så vidt jeg hvet er ikke hjemmestrikkede drakter bunader heller!

Bunad er en bekyttet tittel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne ja :-)

Få kunnskapen i orden folkens!

:-)

Skrevet

:) Er sant det.

Jeg har festdrakt (Arven) - men får sydd bunad (Floan) nå.

Er den første til å innrømme at jeg av og til sier at jeg skal ha på bunaden, men jeg er fullt klar over at det jeg har er en festdrakt fordi.

Skrevet

spiller ingen rolle det vel... Like stygt begge deler he he.. Fatter ikke at noen synes det er pent. Jo på unger og kjempe pene slanke jenter er det ok...

Skrevet

Ja, dette er noe jeg også lar meg irritere over...Det blir å fornærme bunadene med å kalle en festdrakt fra sparkjøp for bunad.

Skrevet

Synes alltid bunader er fine jeg! Har så lyst til at mannen skal få seg en bunad. Hadde vært super flott og sexy i en sånn! Festdrakter er også veldig fint, men det er noe eget med bunader...

Men må dessverre også skrive meg under på lista under dem som kaller barnefestdrakter for bunader... Dessverre. *skamme seg!*

Skrevet

Har du kanskje ikke bunad selv du:-P hehehe...

Synest bunader er kjempeflott på både barn og voksne. Og hvilken kropstyper som passer i bunad, varierer jo etter hvilken bunad det er. Stort sett synst jeg faktisk at formfulle damer er penere i bunad enn tynne damer. Rett og slett fordi, pupper og rompe gir et ramantisk bilde av dem som budeier :-) Hehehehe... Men smaken er som baken, delt i to.

Skrevet

Utrolig irriterende med tråder/samtaler som dette:

"Hvilken bunad har du/barnet ditt?"

"Bunad fra Sparkjøp!"

Skrevet

nope har ikke det, skulle jeg hatt det ville jeg gått ned 10 kg først. Men ser ikke helt poenget i å legge så mange penger i noe jeg ikke synes er veldig pent.... Noen ser jo bedre ut enn andre da, men ca 80% av alle jeg ser 17 mai med bunad synes jeg ser helt........ ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...