PrinsessaPåErta Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Fler for en liten skrubb nå som våren er her, men vet ikke hva jeg bør velge, og hva jeg bør styre unna! Har dere noe erfaring?
Misti Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 vita har en. vit å blå eske med havsalt å olje, du skubber bort død hud samtidig som du får verdens myk.este hud pga oljen
FuriLaks Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Billig og veldig bra: en god børste (f.eks body shop) på tørr kropp før dusjen:) Etterfølges av en deilig fuktighetskrem eller enda bedre: babyolje på våt hud før huden klappes tørr. =babyhud!
Fire småtroll Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er veldig fornøyd med Body Shop sine produkter.
Espoir Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Her et supert tips: lag din egen salskrubb! Ta vanlig salt (uten jod) i en kopp. Fyll olje oppi så det blir som en grøt - det kan være olivenolje., babyolje eller en annen olje du liker. Vil du i tillegg ha gpd lukt kan du evt. ha oppi en dråpe olje med duft (men det er absolutt ikek nødendig. Så går du i duskejn elle rbadekaret og blir våt, skrubb så kroppen med håndfuller av "grøten", som en vanlig skrubbekrem. Skyll. Hvis du bruker badekar kan det være lurt å bade i badevannet med altet og oljen. Uansett får du en helt fantastisk silkemyk hud etterpå, det lover jeg deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå