polarn & pyrene Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Her går jeg og er hormonell om dagen og både gruer og gleder meg til lille mann skal komme. Jeg har holdt på å ta frem flasker og ammepumpen og gjøre klart dette så jeg vet atr jeg har alt klart til dagen.For med første mann gikk ammingen ikke som det skulle plutselig midt på natten, så mannen fikk sitt fulle hyre å hjelpe meg med å hånd melke ettersom det gjorde så vondt. Så i dag kom han hjem med en ny pumpe til meg, en elektrisk en ved navnet Medela. Virker ganske bra den faktisk. Ettersom den jag hadde fra før av ikke var så innmari bra. Jeg ble så glad at jeg braste ut i tårer (hormoner kan man si) "han bryr seg virkelig om meg" bu hu. Må le av mitt eget humør om dagen.
*LilleTroll + spira Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hehe.. skriver under på denne. Hormonell som bare juling og en super omtenksom mann. Har klart meg kjempe fint gjennom hele svangerskapet - uten særlig hormon nykker, men de siste dagene har det satt inn for fult. Strigråt her om dagen fordi samboeren brukte litt for lang tid på å komme etter at jeg hadde sagt middagen var klar.. "jeg føler ikke du setter pris på at jeg disker opp..t" og masse andre hyggelige fraser rant ut av meg, hihi.. Han er så søt da. Han har en pappabok han driver og leser i, og har visst "ventet" på at hormonene skal sette inn, hehe.. "det står i pappaboka at sånn og sånn"... En liten hyllest til min kjære samboer som behandler meg som en prinsesse og setter seg inn i svangerskap og fødsel på sin egen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå