Gå til innhold

Farlig å vekke spebarn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest flere steder her at folk sier man ikke skal vekke spebarn, kan noen være så snill å forklare meg hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg, siden det virker som det mange inne her, håper på svar

Skrevet

farlig er det vel ikke, men det blir jo ofte "et helvete" :) med grining og lang tid å roe ned osv.

husker jeg vekket gutten min minst mulig da han var bebbis - da ble livet mye roligere for oss begge :)

Skrevet

Godt poeng, men har sett folk som skriver det er farlig?? Skjønner ikke helt det jeg!

Skrevet

husker et par ganger jeg måtte vekke ham og da begynte han å riste og var helt borte - var veldig ekkelt, men ikke farlig :)

Skrevet

Kan ikke skjønne hva som er farlig med det ?

 

Jeg og mange andre har 1 eller flere fra før ! Min eldste vekker lille titt og ofte , og sånn har vel mange med større søsken hatt det ... kan ikke tro at de har fått varige mèn av det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...