*Timulia* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har lest flere steder her at folk sier man ikke skal vekke spebarn, kan noen være så snill å forklare meg hvorfor?
*Timulia* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2008 dytter jeg, siden det virker som det mange inne her, håper på svar
BettyBoob Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 farlig er det vel ikke, men det blir jo ofte "et helvete" med grining og lang tid å roe ned osv. husker jeg vekket gutten min minst mulig da han var bebbis - da ble livet mye roligere for oss begge
*Timulia* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Godt poeng, men har sett folk som skriver det er farlig?? Skjønner ikke helt det jeg!
BettyBoob Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 husker et par ganger jeg måtte vekke ham og da begynte han å riste og var helt borte - var veldig ekkelt, men ikke farlig
Smellt P. Tjukka Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Kan ikke skjønne hva som er farlig med det ? Jeg og mange andre har 1 eller flere fra før ! Min eldste vekker lille titt og ofte , og sånn har vel mange med større søsken hatt det ... kan ikke tro at de har fått varige mèn av det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå