puffyandmarcus Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 de to siste dagene har småen hatt litt magevondt og fiser ikke like mye som før.. kan jeg prøve malt for å se om det er forstoppelse? kan malt hjelpe mot annet enn bare forstoppelse? "regulerer" det tarmene? småen er snart to uker:D han hadde sist avføring i natt og han har d vanligvis 3ganger daglig.. noen råd?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 malt hjelper mot forstoppelse ja.... så det er bare å ha i malt i melka vist du gir mme.... ellers kan du blande det i litt kokt vann.... jeg gir ei lita ts i hver flaske på 130ml.... Så det er bare å prøve deg fram... ) Lykke til...
puffyandmarcus Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 han blir vel ikke dårlig om han får det og ikke har forstoppelse?
*Smiley* Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Neida .Bare å gi.Mini har alltid fått malt i flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå