Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ja, det er ikke greit... Tørk det bort med kokt, kaldt vann.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Åååh, er det bra det da.. ?? Hmm, har ikke vært borti det før, men takk for tips...
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Ja, dypp en bomullsdott i vannet og tørk forsiktig. Viktig at det er kokt pga bakterier... Kan nok ta en tur til legen uansett.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Før var det jo antibiotika med en gang, men nå er det nye regler. Litt saltvann og sterilt kompress tørker du det vekk med. Begynn i ytterste øyekrok og tørk over øyet inn mot innerste krok og nedover, i en bevegelse som en stor "L". Tørk hver gang du ser noe gaus og ser du bedring innen et døgn er alt bra, du bare fotsetter så lenge det er der. Ingen bedring etter et døgn drar du til lege.
blomst Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Ammer du kan du bare dryppe øynene med morsmelk, det gjør susen det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 Ååh, jeg skulle komme til legekontoret i morra for å få noe å dryppe på... Begynner på kl eller noe mener jeg de sa.. Hehe..... Men skal gjøre det i morra, tørka hele tida... får være hjemme med meg i noen dager hun da..
winneboo Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Off stakkars vesla hadde det for litt siden. Måtte dryppe noe i øynene hennes morgen og kveld i noen dager. Det var det vanskeligste jeg har gjort. En 2-åring som absolutt ikke ligger stille. Får håpe det går over så slipper du kanskje det øyedråpe-greine.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Ja håper det går over, ammer ikke jeg... Tror det skal gå greit å dryppe øynene men får se hva legene sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå