Smånetta 14.mai Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 I går hadde jeg regelmessige rier med 30 min i mellom som startet kl 23, ca og sluttet sånn i firetiden i dag morges. Akkurat nok til at man får en elendig natt, men ikke nok til at de gjør noe som helst. Gud så sur man kan bli av sånn. Det eneste som er bra er at vi nå har spikret navnet og jeg nesten er helt ferdig med forberedelsene.
Joikaboll@ Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Usj ja, typisk. Men forhåpentligvis skjedde det en liten forbredelse til fødsel.... Med nr 3 og 4 hadde jeg slike dager og kontrolltimene hos JM noen dager seinere viste at jeg hadde fått 3-4 cm åpning. Dette var i uke 33. Hadde også falsk rier selv i går, fra 19-23, med 4 minutter mellom. Men jeg sitter her like tjukk i dag, krysser fingre og tær for at det blei litt åpning. Greit med alt en kan slippe unna når fødselen er i gang på ekte )
Tirilill Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 hurra for falske alarmer!!! Dritt lei de der jeg også!!! Stakkars oss:)
mai mammaen til to Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 huff så kjedelig da... jeg begynner å bli lei no og.. men er glad det ikke er kommet noen falsk alarm enda da..... håper jeg slipper det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå