Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Måtte holde meg alvorlig til jeg kom meg i bilen igjen da. Fikk for 23 dager siden en gutt til. Han vi leier hos har da ikke fått med seg at jeg har vært gravid før han hørte babygråt en morgen. Han har snakket med meg flere ganger i vinter og jeg var ikke akkurat lita heller. La på meg 25 kg i svangerskapet. Dette sa han til meg selv i dag da jeg møte han på bensinstasjonen, hadde da med meg begge guttene. Går det virkelig an å ikke se at folk er gravide. Herregud han så meg jo før jeg ble gravid, jeg blir da plutselig ikke kjempefeit uten grunn liksom. Tirsdag som var fikk jeg spørsmålet om jeg var gravid og da gikk jeg med babyen vår på armen. Men dette var fra en eldre mann da. Jamen mye rart enn skal høre. Godt jeg ikke tar noe på alvor. Men jeg ler lenge etterpå fordi jeg får sånne spørsmål.
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 hehehe.. opplevde også det, hadde mini på da fem dager med på butikken, og seff litt restemage., Ååååja du er gravid igjen??? En jeg jobber sammen med... hehehehe.. Ja her går det unna gitt.....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Eldre mennesker sier mye rart, men at en mann på mellom 50 og 60 år ikke ser at jeg er gravid er verre, han har sett meg gjennom svangerskapet og ikke sett at jeg var gravid. Og jeg var enorm, skal legge ut bilde så får folk se hvordan jeg så ut heldt på slutten
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 så sånn ut et par uker før jeg fikk babyen og han har ikke fått med seg at jeg var gravid. http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/526800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå