Trønderbærta Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Får dere evt de til å drikke det av glass/kopp, gutt-ungen min nekter å drikke det fra annet enn flaska, har prøvd over lengre tid, men det funker ikke. Så trenger noen tips til å få han til å drikke det fra annet enn flaske. Ska jeg jobbe mer med det, eller skal jeg bare la han få ha flaske, ettersom legen mener han begynner å vokse fra seg melke-allergien?? Trenger noen gode tips her!!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Nei, men har en som har drukket prosobee frem til han var 2 år. Han fikk fra flaske sålenge han drakk den. Syns det var greit å få blandet ut i flasken og lettere å lage fersk til hvert måltid. Men nå har vi prøvd ut kumelk/kumelkprodukter og det ser ut til at han tåler det. Han begynte å gå lei prosobee også og kumelk går lettere ned. Er veldig gla for at han antagelig har vokst det av seg.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Altså, jeg hadde latt han få beholde flasken sålenge han drikker nutramigen. Om ikke lenge har han sikkert vokst av seg allergien/intoleransen. Pleier visst å være i 2-års alder.
gullborg Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Min gutt ville ikke drikke nutramigen fra noe annet enn tutekopp, og det har jeg hørt om mange andre som heller ikke vil. Tror det er fordi det lukter ufattelig vondt. Vi stresset ikke noe med å få han til å drikke av vanlig glass, synes det var greit å riste ut blandigen i koppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå