Gå til innhold

Fløyelsgrøten, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med 2 pp?

Jeg har nedtelling til slutten av juni da jeg begynner å lokke mannen med ubeskytta sex. He he:)

Har hørt salviete kan fikse rare sykluser forresten, så tenkte å prøve det. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Hei!!!

Nettopp hatt influensa så TVILER på at 2pp ble særlig suksessfullt!! :-D Hadde sex to dager før el da, så kan jo alltids håpe ;-)

Vi blir nok gravide i juni. Men dong quai hjalp meg, jeg fikk el til normal tid :-) Alt ok med deg?

Skrevet

Hva er egentlig don quai? Jeg vil helst vite hva jeg putter i meg skjønner du:)

Joda, ok her. Syns nå at 1,5 mnd er leeeenge å vente med denne prøvinga altså. Tiden snegler seg fremover. skikkelige treig-sneglete:(

Jeg har tilbrakt tiden med å sikle på pent mammatøy, og funnet ut at jeg vil bli pen-gravid neste gang. He he. Så får vi se om det nytter å prøve på det da...

Skrevet

Ja, he he, selvfølgelig er mannen med på prøvinga:) Han er jo nesten mer babysyk enn meg da:)

Heldigvis er vi som regel enige om slike ting.

Oppskriften på pengravid? Hmmm... Vet ikke. Forrige gang var jeg utslittogtrøttgravid. Med mørke ringer under øynene. Ikke kledelig. Og jeg var også desperat etter klær at jeg ble desperatshoppergravid. Hmmmm...

Skrevet

Leste du advarslene om dong qaui?

Kan gi kraftigere blødninger:( Tror jeg holder meg borte fra den jeg.

Skrevet

Æsj er det det? Det sa hun damen på helsekosten at de tok bort. Fanden altså. Får bare slutte nå siden jeg har hatt EL_:-p

Skrevet

Så bra! Herregud som jeg gleder meg til vi to blir gravide!!

Ja, er bra å være enig, veldig synd når man griner seg til prøving, liksom

Forrige gang så jeg ut som en jævla hest, jeg var utrolig stygg i ansiktet og så bare trøtt og sliten ut, så ut som en anemisk narkoman.

haha. desperatshoppergravid hørtes traumatisk ut!

Skrevet

Jeg så ut som en badeball på midten og så sikkert, som deg, som en anemisk narkoman med søvnmangel ellers. he he. I tillegg til det andre:)

Lekkert ja;) ho ho.

På den siden du sendte link til står advarsler og bivirkninger nederst, der står det om blødningene.

Skrevet

Så sært, hun damen i butikken sa at det hjalp mot store blødninger.. Hmm.... Får se hvordan det går når jeg får mensen da. (Noe jeg selvsagt får)

Hehe,når jeg ser bilder abv meg som gravid så tenker jeg at jeg elsker mannen min så inderlig høyt som klarte å være sammen med det .. ehh.. den tingen der ;-)

Husker jeg følte meg så jævlig, gikk med en genser ute i varmen og alle kunne se magen min. Jeg følte meg så flau, jeg var jo så fæl ;p haha

narkoman-graviden

Skrevet

He he, jeg gikk til innkjøp av noen tunikaer uten form på slutten i den nevnte perioden. De så ut som telt. Ha ha ha. Herlige tider.

Så da subba jeg rundt i verdens sløveste (men mykeste) bukser og teltet mitt. :) ho ho-

Skrevet

Denne gangen blir vi pengravide eller så er det bare å kjøpe burka med en gang. Jeg stemmer nesten litt for burka, dakan ingen se at jeg svetterh eller. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...