Gå til innhold

Flere som koser seg med stor mange og som føler seg flotte??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det er så mange her inne som klager over hvor stor magen er, hvor fæle de føler seg og hvor vanskelig og tungt alt er. Jeg koser meg med magen og synes jeg er flott!! Flere enn meg?? Men så sliter jeg ikke med bekken eller andre ting, eneste er at jeg kun sover noen timer om natta så blir litt trøtt... Men da er det bare å jobbe litt ekstra, så glemmer man trøttheten!

 

jeg har kjøpt meg nye fine mammaklær, som viser frem magen. At jeg snart har lagt på meg 20 kg bekymrer meg ikke, for de forsvinner. Gravide mager er flotte og skal vises frem!!! Visst er det litt tyngre å gjøre ting, men det er også god trening å jobbe som "normalt". Ta heller litt oftere pauser, men skyld ikke på at dere ikke orker hvis dere ikke er fysisk hemmet. Kan gjøre alt som ikke gravide gjør; løfte, bære, bøye, grave, rydde, male, sette sammen stellekommoder, senger osv bare man gjør det i sitt eget tempo!! ikke gjør dere selv så passive og "syke"! Vær stolte av magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG ER IKKE FEIT!!!

JEG ER GRAVID!!!

 

Supert motto om dagen!

 

Jeg synes det er morro med magan selv om det kan være litt slit av og til.

 

Men for første gang på flere år, kan jeg gå med stram genser uten å være flau over valker som tyter ut her og der.

Nå har jeg bare en flott stor struttende mage c",)

Så det nyyyter jeg fult ut de siste 5 ukene til termin, da jeg igjen må gjemme valkene i store ball gensere haha

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du :) Noen som synes det er rart at jeg jobber fullt den siste måneden før permisjonen, men hvorfor skal jeg ikke det? Det er jo faktisk ikke en sykdom å være gravid!

 

Men skjønner at noen klager også siden de er veldig plaget med bekken, høyt blodtrykk eller noe annet. Greit å gjøre det til andre gravide istedet for alle andre, møter nok mer forståelse hos andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med et slikt innlegg!! Savnet det litt!!

 

Joda, sliter enormt med bekkenet mitt og er tilnærmet ødelagt, sover lite og har noen tunge dager innimellom. Klager og syter som bare det for å lette litt på trykket, særlig på de dagene der jeg kun kan bevege meg få skritt av gangen og ikke gjøre noe som helst.

 

MEN!! Jeg er utrolig stolt av magen min, føler meg flott som bare juling og elsker å være gravid og kjenne liv!!! Jeg har nå fått ganske stor mage som tuter ut, og er kjempefornøyd med hvordan jeg ser ut! Aldri så fornøyd med utseendet mitt som når jeg er gravid altså!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket akkurat med søsteren min om dette i går. Hun sa at når hun var så langt på vei som jeg er, ønsket hun av hele sitt hjerte å bli ferdig. Så hun lurte på om jeg også begynte å bli lei. (Er 33+1 i dag)

Men nei.. Jeg sa at jeg godt kan gå slik en stund til jeg. Har vondt i ryggen og et kranglete (eller var det skranglete?) bekken, sover lite og dårlig og har lyst til å leve på is alene. Men jeg elsker magen. Jeg elsker de vonde sparkene. Jeg elsker å være gravid =) Jeg liker at jeg får drømmende blikk fra voksne damer og nysgjerrige blikk fra barn. Jeg har også vært så heldig at jeg har en samboer som også elsker magen min =) Han sier ofte at magen er så fin (til tross for nye strekkmerker) og at jeg aldri har vært så pen/søt/fin som nå.

Jeg har drømt om å bli gravid i minst 10 år. Har alltid visst at jeg har lyst til å bli mamma =) Og nå, i en alder av 26, er jeg høygravid om 10 dager =) 50 dager igjen til termin. Så jeg vil nyte den siste tiden av denne herlige perioden i livet mitt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin samme dag rose_of_ice :) Er også 33+1 idag. Elsker også å være gravid, har gjort det hele tiden på tross av komplikasjoner (høyt blodtrykk, høyt blodsukker, vann i kroppen, bekkenløsning osv.). Samboeren min synes også jeg er kjempefin heldigvis, var litt redd for hvordan jeg kom til å se ut og hva han kom til å synes, men det har gått veldig bra! Har også hatt lyst på barn lenge, nå blir det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er VELDIG fornøyd med magen. Nå som den har sunket og babyen har festet seg er jeg i superform også! Føler at jeg har gått rundt i koma i flere måneder pga lite jern, trøtt, sliten, men nå er alt kjempebra, og jeg kunne gått rundt med denne magen leeeenge nå. Jeg ser helt ut som vanlig, bare en stor basketball på magen =) Er i uke 35 og har gått opp tilsammen 9 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke følt meg så fin som jeg gjør nå. Det er en utrolig deilig følelse. Blir glad når folk ser på meg på gata pga jeg vet at det er pga de syns det ser koselig ut å være gravid, og ikke pga jeg ser stor ut. Jeg nyter det til det fulle ;-)

 

Nå skal det sies at jeg har ikke vondt en plass, og har ingen ting å klage på! permisjonen begynner til søndag, og finværet er her, mmmm SÅ DEILIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se at det er flere her som koser seg! Har tenkt "denne tråden" flere ganger, men ikke blitt noe med det. Jeg har til nå elsket denne tilværelsen, og føler meg super heldig som har sluppet bokstavlig talt alt kompl som kan følge med i ett sv.skapet. Kan nesten skryte meg selv opp som ett prakt eksemplar i forhold til di aller fleste som jeg kjenner og di jeg leser om her inne som er gravide. Å ikke minst JEG ER IKKE LEI av å vente på minien som kommer om ikke lenge. Vet jeg kommer til å savne alt den egoismen sv.skapet har gitt meg, å skal bare nyte di neste 48 dagene som er igjen til termin. Men guuuud som vi gleder oss til å blir familie, og starte en ny fase i livet. Livet er herlig dere!!

 

Ønsker dere lykke til videre og en kanon digg Sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og en av de som koooooser meg med magen.Har slitt med bekkenet nesten hele svangerskapet og i det siste vært plaget mye med nedpress når jeg gjør noe. Men jeg elsker å være gravid så lar ikke det legge noen demper på gleden. Jeg har bare lagt på meg 4 kilo og er 32+3, er vel nesten slankere nå enn før jeg ble gravid. Kan for første gang på endel år gå i pinstramme gansere og strutte med magen. Det beste i verden er å kjenne når lillegutt sparker og herjer inni magen min. Gleder meg masse til han kommer, men er langt ifra lei enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er superkoselig å være gravid, særlig nå mot slutten! Jeg har slitt med kvalme, søvn, bekken, rygg og kynnere. Sykemeldt i lang tid, og hatt tunge stunder. Men nå føler jeg meg veldig bra, tross plagene! Jeg liker også å gå med trange topper for å vise magen, det var noe jeg ikke gjorde hver dag tidligere hvis magen stakk litt for mye ut! Har kjøpt meg noen vide topper til tiden etterpå, men nå liker jeg best de stramme. Utrolig hyggelig å få kommentarer som "du er jo perfekt gravid!", "du har jo ikke lagt på deg noen ting ellers". Godt å skryte litt av dette her inne, for det gjør jeg ikke til andre selvsagt. Var også spent på om jeg ville ende opp som hval, men heldigvis ikke. Bank i bordet! Er 35 uker å godt opp 8 kg. Det må jeg være fornøyd med! Vil prøve å nyte de siste ukene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...