Gå til innhold

Er så forelsket at det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ulykkeli forelsket. Har hatt følelser for barnefar i 6 år. Vi har bare vært pulevenner. Venter 3 ungen med han nå. Er så fælt han ikke føler det samme for meg. Er så redd han får seg ny dame. For jeg blir så sjalu. Han har jo hatt dame av og til.men vi har altid falt tilbake til hverandre når det var slutt. Vet ikke hvordan jeg skal komme over han. Det beste har vært og aldri sett han mer, men går ikke det eller. Håper han ikke får seg dame,for det vet jeg at jeg ikke takler. Hvordan komme over en person? Han vil altid være spesiell i hjerte mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel først og fremst slutte å være trøstekluten hans når han ikke har noen dame. Få litt mer selvtillit, bygg ditt eget liv, og ikke tilbring noe mer tid med ham enn du absolutt må pga barna.

Skrevet

Sier jeg nei til sex med han så må jeg leve et liv uten sex da. Enaste jeg vil ha sex med er han. Jeg har ikke akorat så mye sjangs på andre mannfolk. Det vet jeg.

Skrevet

Tragisk! Man kan da ikke få barn med pulevennen sin! Sikker på det er riktig av deg å få enda en unge med han? Du fratar deg selv sjansen til å treffe andre ved å binde deg til han. Blir du gravid med vilje for å holde på han? Kom deg videre med livet ditt hvis du er sikker på han ikke vil leve med deg - dette har du ikke godt av. Ikke barna dine heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...