mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har bestillt det jeg trodde var drømmevogna mi. Den kommer i måra el på tirsdag. MEEEEN..så har jeg funnet ei som er MYYYYE finere enn den bestillte !! Har mer lyst på den ! Får nest ikke tankene mine bort ifra dette og det plager meg til det ytterste ! Er fristet til å kjøpe begge nå bare for å få den andre:-((
Krøllefrøken Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 du kan jo kjøpe begge to, og selge den du liker minst
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Men jeg har så spesi smak at det er nok ingen som vil kjøpe den første (brio happy med svart understell og brun bag)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Synest forresten at den er dritstygg når jeg tenker på den :-( Hormonene mine som styrer smaken her i gården !!
Krøllefrøken Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 ta noen fine bilder og legg på ut på finn.no! kanskje noen har lik smak som deg vettu?
gullunge+1imagen Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 kan du ikke angre kjøpet/bestillinga på den første? angretts-loven eller noe, gjelder ikke den?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Man har jo 14 dagers angrerett etter kjøpsloven, så da er det bare å returnere den vil jeg tro?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2008 Det har seg sånn at først bestillte jeg mørkelilla bag, og da den kom så angret jeg for jeg trodde hele tiden at det skulle bli jente.. Men det var det altså ikke. Så ble dama i butikken knallsur på meg . Så da sa jeg at jeg kunne ha brun istedenfor. Og nå er den på vei.. Og nå vil jeg heller ha SIMO sin ! Den er helt nydelig og jeg vet at jeg ikke kommer til å angre. Men jeg tør ikke si det til dama i butikken :-(
gullunge+1imagen Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 åh, såg ikke at du hadde foreslått det med angre-retten selv;) Ser ingen grunn til at den ikke skal gjelde på dette kjøpet, så hvis du synes den er dritstygg er det kansje en idè å sende tilbake?
MrsMayer ♥ Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Kan ikke barnefaren ta seg en tur til butikken da?
gullunge+1imagen Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 hm... skjønner godt at det blir litt ekkelt ja.. men syns absolut du skal gjøre det.. må sikkert betale litt ettersom de har bestilt den inn da, men hvis du har funnet en du liker bedre så er det sikkert verdt det..? Ps. om du ikke tør å gå tilbake med selv, hvorfor ikke få eventuell barnefar eller noen i familien eller noe til å returnere den?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2008 Huff, nei.. Jeg må vel leve med det. Er så feig når det kommer til sånne ting. Jeg kunne jo prøvd å selge den for 5000,- inkl svart sportsdel.. Da har jeg bare tapt 500,- på den. Men som sagt: ingen kommer til å ville ha den :-(
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2008 Har ikke fått den ennå . Den er på vei til butikken :-(( Huff, det ble mye syting dette her men er så missfornøyd :-(( Kan liksom ikke sende ned barnefaren heller for det blir for feigt.
gullunge+1imagen Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 kan jo spørre om han vil det og si at du synes det er ekkelt.. om han absolut ikke vil så vet du jo det, men hvis han synes det er greit så ville jeg satsa på det;) Må være lov å være litt feig av og til synes jeg;)
*Lucky _baby* Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Huff, føler med deg.. Jeg hater å kjøpe ting også angre... Men du? ikke vær feig, bare ring til butikken imorgen og si at dere har ombestemt dere angående vogn, og at dere vil ha en annen vogn fra samme butikken istedenfor? prøv å forklar at du har angret skikkelig, og at du er lei deg for eventuelt styr du har laget, men det er veldig viktig at du blir fornøyd:) Kanskje hun sure dama ikke jobber imorgen? Break a leg, bare hopp i d, slik tenker jeg når jeg må gjøre ting som jeg ikke vil:) Lykke til:)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. mai 2008 Jeg sendte en melding til den snille jenta på BRIO jeg og forklarte situasjonen så nå er det bare å krysse fingrene å håpe på det beste !!!!!! Takk for all hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå