Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Går det an å blokkere sånn at de som ikke er venner ikke kan se gjennom bildene dine hvis noen har kommentert de? Utrolig klønete formulert, men: Hvis noen av mine venner har kommentert bildet til noen jeg ikke kjenner kan jeg ofte se gjennom hele albumet til den det gjelder (og ikke bare se bildet) Har f eks sett masse bilder av en jeg vet er Dibber i dag, selv om jeg ikke har henne som venn :-/ Kan jeg blokkere for dette? Hvis ikke sletter jeg nok bildene mine.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ja, det kan du, men jeg husker ikke hvordan :-(
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Er ikke sikker, gå inn på innstilinger å sjekk, Tror du kan kontrollere det ved å ta topp sikkerhet på det, men vet altså ikke
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 ja du kan velge på innstillingene hvem som kan se bildene dine. Når du legger inn bilder må du velge bort "everyone" som alternativ til hvem som skal kunne se bildene. Klønete formulert dette og hehe det går iallefall ann
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 He he, nei da er vi like langt... Jeg kan jo se gjennom det, men tenkte det var lettere å spørre her. *lat*
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 innpå albumet står det edit info. Du velger bort everyone og gjør som meg og skriver only friends der.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Ha ha, fant det. Var veldig lett... Men jeg tror ikke alle er klar over at det er sånn.
Gjest marie-s Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Under albumene kan du gå til Privacy --> også sette på hvert album hvem som skal få lov til å se bildene. Det samme kan du gjøre med en del andre ting under privacy på "home" siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå