☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 jeg har så voooondt i magen...fikk mensen idag,mens vi gikk på tur..jeg hadde hvit capribukse på meg,haha ...gikk bra da...heldigvis..tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg hadde hatt flodbølge..herregud så flaut..
*Urolig* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 uff, mensensmerter e grusomt vondt! hahaha,heldig du da, at det ikke gikk gjennom mener jeg:) God bedring! Har du naproxen forresten? Det erm min redning når jeg har mensen!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 haha ja det verste er jo at jeg ikke merka dette før jeg kom på do..haha...herreguuuud så flaut om det hadde vert mye..hahahha... nei jeg har dessverre ikke det,har ikke en paracet eller ibux enngang...BUHU
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Aldri bær hvitt sier jeg bare;) He he. Nei, ikke noe kjekt. Varmeflaske, sofa, kakao?
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 nei jeg gjør nok ikke det mer nå,når jeg venter mensen..haha =) visste jo den skulle komme rundt 5-6 men idag er det jo bare 4..så jeg tenkte det var safe..men men..=) joda,sofaen er her,og jeg skal nok klare å trykke i meg noe knask ikveld..kose meg litt..ta en varm dusj..=))
Linda-Kristin=) Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 shit jeg hadde dødd hvis jeg ikke hadde ibux eller paracet i huset!! haha! springer rett til eska før det begynner å gjøre vondt jeg;P
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 hehehehe =)=) ja jeg kjenner jeg begynner å savne noen smertestillende sårt nå..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Jeg unnslapp også en flause i går, og takk og pris har jeg unngått menssmerter i dag!:-) Men er du alene med barn nå? Ellers så kan jo alkohol være smertelindrende.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 hehhhe ja jeg får drikke meg drita,haha =) har ikke alkohol i hus heller...=S
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 He he, bra forslag! Tror jeg skal bruke det neste gang jeg får mensenhelvetet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå