Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei. Jeg er nylig blitt alene mamma for en mnd siden og har ei datter på 1 år. Gjennom mitt og barnefaren sitt forhold som har vart i tre år har det hele tiden dukket opp utroskap nå i ettertid. Har også fått vite han har lagd barn på en annen mens jeg var gravid. Pappan er 21 år og i julen var han utro som jeg nettopp har fått vite. Denne jenta var 15 år. De brukte ikke beskyttelse.. Nå da jeg har flyttet ut har jeg fått høre igjen at barnefar har noe på gang igjen med denne jenta på 15 år noe som i grunn bryr meg veldig lite.. Men denne uken skule far ha datter i helgen siden det er annenhver helg og en dag i uka som er avtalen. Vi har vært på mekling, skrevet avtale og inngått avtale om at å dra inn nye partnere ovenfor vår datter er uaktuelt før på lang tid. Nå har jeg akkurat fått vite av barnefar selv at denne jenta på 15 år er blitt dratt inn i huset til barnfar og at denne jenta har vært sammen med vår datter og blitt kjent. det ble slutt for en mnd siden mellom oss og det er to uker siden jeg flyttet ut.. Barnefar har sagt til meg at vår datter bare skriker da han har henne.. da tenker jeg at da har jenta det ustabilt, at det er uvant og ikke habegge foreldrene sine der, eller at mamma ikke er der.. Også får jeg vite barnefar drar inn en 15 åring to uker etter vi flyttet og lar hun være der som hans kjæreste, og stemor til vårt barn . Dette er ikkenoe bra for datteren vår allerede. Også tenker jeg veldig på at for det første er denne jenta mindreårig og at barnefar gjør noe ulovlig, og for det andre hvorfor skal han presentere henne for barnet vårt da de ikke helt klart er sammen enda? Hva skal jeg gjøre? Jeg vet han er ett dårlig forbilde. Jeg har mest lyst til å nekte han samvær til han tenker lenger og ser hva han gjør mot sitt eget barn.. Takker veldig for råd! Forresten .. jeg har 100% omsorg og barnet bor hos meg. Vi har delt foreldre ansvar.
winneboo Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner hva du mener Men du kan desverre ikke nekte samvær pga dette. Barnefar her dro også inn en ny kjæreste å det var knapt 1 uke siden det ble slutt mellom oss. Ikke noe jeg fikk gjøre med dette. Jeg likte det heller ikke. Hun var ganske ung og jeg visste godt hvem hun var å hun var heller ikke spesielt stabil. Men hva fikk jeg gjort med det? Ingenting desverre... dette er en av de vanskelige tingene ved det å være alenemor.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Dattera vår er 1 år, klart jeg får nektet om jeg vil. Og vil han dra det opp i retten, så er det jo han som driter seg ut som har sex med en mindreårig. Dette er virkelig ikke ett bra forbilde for barnet .
winneboo Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hvis du tror du kan nekte samvær pga dette så tror du feil. Da barnefar her ruset seg+ dama hans fikk jeg t.o.m ikke nektet samvær. Jeg måtte gå til advokat å fikk etter en lang prosess innvilget samvær under tilsyn. Min fortid måtte på bordet sammen med barnefars. En vond og vanskelig prosess det å få nektet samvær skal jeg si deg, ikke noe som mor bestemmer alene. Datteren min var 1 år på denne tiden.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Men da har du jo bestemt deg da. Problem løst, dra det i retten og kjør ræva av ham, det er sikkert MYE bedre for barnet.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tror forøvrig du er sjalu eller noe sånt, for dette er sånt "dersom ikke jeg får det som jeg vil skal ingen andre få det heller" Skjønner det irriterer at jentungen er akkurat det, en jentunge, men du er ikke gamle saken selv heller og det er jo ikke BF heller..
Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 Da de på familievernkontoret sier at å gjøre sånn mot barna må man ikke finne på, da lurer man litt på hva man skal gjøre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå