Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når tid begynner man å kjenne at det er noe der ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann kjente jeg såvidt noe rundt uke 14, men da var jeg ikke sikker. det ble jeg ikke før nærmere 17, det kjennes jo bare ut som gass i tarmene liksom hehe, så det er først når det kommer et skikkelig spark at man blir helt sikker. Har lest om noen som har ment å kjenne noe rundt uke 12-13, men da tror jeg de tar feil av det å aktivitet av gass å mat i tarmene. For de første svake bevegelsene er skremmende lik akkurat det :-)

Skrevet

sist jeg var gravid kjente jeg første tegn til liv mellom uke 12 og 13, og etter det kjente jeg det hver dag. veldig svakt i begynnelsen da. kjentes ut som en finger som stryker svakt på innsiden.

blir litt provosert av at andre skal tro at jeg blander det med gass!!

har da hatt gass i magen i hele mitt liv som alle andre, og klarer da fint å kjenne forskjell.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv rundt uke 17-18 tror jeg.

Med andremann kjente jeg det MYE tidligere! Da kjente tom. min mann det da han tok på magen min i uke 16, før den ordinære ultralyden! Jeg hadde allerede kjent liv i et par uker før det.

Det er jo litt lettere å kjenne liv når man vet hva man føler etter. :)

Skrevet

hei! jeg er førstegangs og er nå 18+2 i følge UL-termin. i helga kjente jeg litt sånn småromling nederst i magen, kjappe bevegelser. men ikke tydlige spark. men regner med dette er babyen;) det er vanlig fra uke 16-22. kommer ann på morkaka også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...