Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg liker ha jeg flørter med ganske godt da, og jeg ser han liker meg også..vi flørter hele tiden på jobb, men d går ikke lenger enn d! jeg er jo gravid og har samboer jeg er forlovet med, og kunne ikke tenke meg å finne på tøys og tull med andre...men flørrting på jobben gjør d så mye mer kjekt å være på jobb! meeen....nå i dag inviterte denne flørtevennen min meg med ut å ta en utepils, eller utebrus til meg da, siden det er så fint vær...jeg måtte jo bare avslå...og jeg så han ble litt snytt`på en måte.. han vet jo at jeg er gravid, jeg har jo maaaasse mage og alt, og han har sett forlovelseringen og spurt om den, og jeg har sagt jeg er forlovet....burde jeg slutte med flørtingen?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Uskyldig flørting er jo ikke farlig,men når den ene tydligvis legger mer vekt på det enn den andre,ja da synes jeg at den som bare tar det for tull,skal trekke seg unna. en skal ikke leke med andre sine følelser,det er rett og slett skammelig å gjøre det og når du merker at det er det du gjør,ja da trekker du deg unna,så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Ville du likt hvis forloveden din hadde flørtet sånn med en annen dame? Forteller du han du er forlovet med om denne flørte-vennen din, eller snakker du minst mulig om han? Svarene på de spørsmålene burde gi deg svaret på om du burde slutte eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Håper mannen din har en flørtevenninne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå