atsjo Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvor lenge er dere der da? Idag har vi vært i kirka kl.11 og på festen etterpå til ca 5. Det tok 20 min å kjøre til å fra i tilegg. Likevel virker det som noen syns vi reiste litt tidlig. Hva syns dere? Kan legge til at vi hadde med oss en liten en på 7 mnd og en hund som venta hjemme i gangen siden vi ikke hadde noen til å passe han. Føler ikke han kan være alene så mange timer, men tror de syns det bare er en unskyldning for at vi vil dra hjem.
Mammaaaaaa Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Haha las litt feil. Trudde det sto at de hadde ein baby på 7 mnd og ein hund som venta heime i gangen. At babyen venta og... Jaja.. Men synst ikkje det var så tidlig. Ein baby kan bli veldig urolig og sliten i hovet når det er mye folk rundt. I alle fall vår på 9 mnd blir det. Og ein hund skal jo helst ikkje vere så mye åleine.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Kirken klokken 10 (ca...) - festen frem til klokken 21.00:p
♥binna♥ Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vi var til ca kl 18 forrige helg. Hadde 1 1/2 time å kjøre, men større barn, 3 og 6 år. Det var passe synes jeg.
Mammaaaaaa Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Glømte å svare på spm ditt;) Var i komfirmasjon sist veke. Var der frå kl11 til ca 17.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Når man har så små barn, så synes jeg ikke det gjør noe at man reiser tidlig. Når jeg har vært i slike selskaper uten barn, så har jeg blitt til 20-21..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Det kommer litt ann på i fjor var vi i konfirmasjon i stavern (det er 3 timers kjøretur for oss) og da dro vi hjem i 17-18 tiden. 1 juni skal vi i konf her hvor vi bor og da blir vi nok til vi blir kastet ut hehe
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Vi reiste hjem klokken 19.00 fra konfirmasjon. Da var det brannkamp og som den fotballfamilien vi er så skulle folk hjem for å se kamp. Konfirmanten skulle selvfølgelig også se kamp, hehe. Hadde det ikke vært kamp, så hender det vi blir til rundt 20.00. I min konfirmasjon var det dagkamp (begynner jo å bli noen år siden, hehe), så da klarte konfirmanten (altså meg) å ordne med tv i lokalet slik at vi fikk sett kampen alikevel.. )
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Vi dro klokken 21 i går. Da var vi de første som dro. Men siden seremonien var klokken 14, så startet selskapet først 16.30 og alt ble litt forskjøvet.
atsjo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2008 hmm.. virker som de fleste er ganske lenge på festen da, huff håper ikke vi dro for tidlig
Eve Dallas Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 I vår familie er det ikke vanlig å bli til langt utover kvelden. Uansett så blir en baby sliten og trøtt og trenger å komme seg hjem. En 7 måneder gammel valp, trenger også å få gått på do oftere enn en voksen hund. Så nei, jeg synes ikke dere var uhøflig.
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Har ikke vært i konfirmsjoner på mange år, men flere av naboene har hatt i dag og de kom hjem fra egen fest ca kl 18. Kirken startet kl. 1100, og festlokalet er rett i nærheten.
Gifteklar:0)) Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Var vel ikke hunden som var 7 mnd? Var ikke det babyen? Uansett så syns ikke jeg det var for tidlig.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Vi var også i konfirmasjon i dag. Vi var i kirka kl. 10.30. Festen begynte kl. 12.30. Vi var de første som gikk hjem. Vi gikk kl. 17.45. Det var kun jeg og sambo som var innvitert, så vi hadde barnevakt til jenta vår på 3 år. Synes det var sent nok. Vi skulle jo hente henne og ha litt tid med henne før hun skulle legge seg. Må også legge til at konfirmanten var gått på rommet sitt da vi gikk. Syntes det var litt uhøflig, men... Jeg synes folk må få bestemme selv når de vil dra. Dere syntes at det var lenge nok for dere og da er det det som gjelder!
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Vi var i konfirmasjon med en 3 uker gammel baby i går. Da ankom vi kl. 1230 og reiste igjen kl. 17. Da følte jeg at babyen hadde vært i selskap lenge nok. Synes ikke dere dro hjem for tidlig. Føler at det er greit å reise hjem med små barn når man er ferdig med å drikke kaffe og spise kake jeg.
___ Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 I vår fammilie ville det vært å gå tidlig hjem. Som regel varer sånt til sene kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå