zethaline Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 KAN NOEN SVARE MEG SÅNN FORT....???? kan man spise reker når man ammer????
Mamman til Ovedie Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Tror man skal holde seg langt unna reker og skalldyr når man ammer ja..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Det må du nesten prøve deg frem på.Noen barn tåler det andre ikke,slik er det med alt. Du kan også gå inn på matportalen.no sine sider og se hva de skriver om ammede.
yasmina Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 www.matportalen.no Du kan fint spise reker mens du ammer.
lene stol Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 reker er en av de tingene de sier at babyen kan få vondt i magen av.. men det går jo an å prøve seg fram ved å spise litt å se hvordan det går.. alle er jo ikke like. selv holder jeg meg unna mens jeg ammer.
NormaJean Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 hvem er de??? altså "de" som sier at babyen kan få vondt i magen av reker?
lene stol Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 de er alle de med erfaring som har erfart nettopp dette, at ungen får vondt i magen av reker. akkurat som noen sier at ungen får vondt av jordbær, løk, kål osv... det er jo noen matvarer som er mer "luftfremkallende" enn andre og reker er en av de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå