Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jenta mi har blitt en STOR makk. Og vi bruker flere timer på å få henne til å sove. Skal bare leke i senga hele tia. Har pleid å ha et pledd over dyna å ned under madrassen, men d funker ikke lenger. Hun bare knør seg ut av den eller snur seg på magen. Har førsøkt dynekliper også. Og en slik vanlig sovepose tror jeg ikke vil fungere, tror hun vil klare å snu seg i den også. Og så svetter hun så på natten og jeg finner bare tykke poser. Noen som vet om sæler man kan ha i senga eller noe annet smart, evt pose man knyter fast i senga?
Aibell Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Babysafe, kanskje? Tynn sovepose med seler. Om hun ikke synes det er ubehagelig å bli bundet fast, da. Den vi har er tynn og god for sommerbruk, men jeg har ikke prøvd selene da.
2søtesmåh Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 stemmer for sånn "pose" med seler jeg også...Mamma brukte det på oss, og var meget fornøyd med det, og vi har ikke fått varige men.Den var ikke tykkere enn en vanlig nattdrakt...Hvis ikke vil jeg anbefale et superlim som også limer tekstiler he-he..)
*smula* Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vi har babysafe til gutten vår. Hadde en pose som han sov i fra før, så jeg sydde seler og festet på posen. Helt genialt, han sover kjempegodt. Jeg har sett det på babyshop hvertfall.
2småihus!:) Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Jeg bruker BabyDan sin babysafe. Den er tynn,men jeg bruker bare body på snuppa i den, for jeg har dyne oppå og da blir det litt varmt. Den har fungert kjempebra her og hun sover myyyye bedre etter at vi tok den i bruk! Var spent på om hun kom til å bli sur når jeg festa selene, men den er ikke så stram, så hun klarer å legge seg litt på siden. Klarer å snu seg på magen også, men det har bare skjedd et par ganger.
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg forstår ikke helt hva dere mener er problemet her jeg!?! Jenta mi er også en mark og hun vrir og vender seg alle veier og kravler rundt i senga før hun sovner på tvers i hodeenden eller liggende oppå en bamse med smokken i øret. Lar henne bare kravle og ligge akkurat som hun vil jeg, også legger jeg dyne eller teppe over henne etter at hun har sovnet. Min ender ofte opp med å sove på magen og det har hun gjort lenge. Det er ikke farlig lenger når de er så store at de snur seg rundt selv.
2småihus!:) Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Problemet hos oss var ikke først å fremst når hun skulle legge seg, men hun våknet mange ganger iløpet av natta av at hun var på vandring i senga....enten at hun var på krypetur eller hadde reist seg opp. Etter at hun fikk posen har hun sovet mye bedre!
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Vi begynte med baby - Dan sin pose for noen dager siden etter vesla har gjort det samme som Sommer-barn sin, med hell. Hun har klaget litt, men sover nå bedre igjennom natten. Hun stod i senga og hylte fra kl 2 om natta for hun skulle opp!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 problemet er at lar jeg henne bare være så bruker hun flere timer på å sovne. Og da blir hun overtrøtt og så blir d hyling og skriking. Og så kan hun ikke sitte. Og dette prøver hun på i senga. Ender med at hun halvveis står/sitter og detter og slår hodet sitt. selv om vi har sengekantbeskytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå