*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Sønnen min på 4,5 år kom nettopp hjem fra pappaen sin med diare. Han mente han hadde spist noe magen ikke tålte uten at jeg fikk mer forklaring. Allmentilstanden er topp da, men han har vært på do ca 5 ganger på en time... KAN ikke skippe jobben i morgen, da vi nettopp mistet en ansatt + 1 er på ferie.... Huff merker at jeg får panikk nå..........................
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 besteforeldre som kan stille opp? hmm,nei..vanskelig å si..
___ Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Du har vel ikke andre valg enn enten å finne noen som kan være barnevakt eller å være hjemme med sykt barn. Sykdom er sykdom og ikke noe å gjøre med.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Send han tilbake til pappaen og si at han får kurere diarèen han tross alt fikk hos han.. Hm.. Men kan han ikke gå i bhg selv om han har diarè? Pleier det ikke å gi seg fort? Hm.. Ellers så må du spørre en snill tante eller bestemor..
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Bestemor er hun som er på ferie... det andre settet jobber... tror jeg fikk fikset det at sambo skulle ta en dag eller to. Bhagen vil ikke ha diare pga smitten forståelig nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå