aaha Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 finner ikke info om hvor varmt badevannet skal være... nødvendig med badetermometer, eller funker det greit med albuen? hilsen uvitende!
*LilleTroll + spira Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Badevanner skal holde kroppstemperatur, 37 grader! Har kjøpt oss termometer.. Kostet ikke mye, og da er jeg sikker på at tempen blir riktig. I tillegg bruker jeg det på soverommet om natten for å kunne regulere tempen der
*LilleTroll + spira Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Når det er sagt fungerer sikkert albuen veldig bra
aaha Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 takker! og hva er optimal temp på soverommet mens vi er i gang? hehe;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Ca 18 grader har jeg lest og hørt at skal være bra temperatur på soverommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå