Gå til innhold

noen som har akvarium her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange liter og hva slags fisk?

 

Selv har jeg et passe stort, ca 130 l eller noe og alt mulig av fisk, men ønsker meg nytt stoooort et med størrefisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har... Vet ikke hvor mange liter, men ønsker meg iallefall større. Har masse forskjellig fisk, blant annet to "støvsugere", en elefantfisk og to albino maller som er mine favoritter. Ønsker meg mange av sistnevnte, men de er utsolgt overalt. Blir jeg rik en dag, skal jeg kjøpe et kjempestort akvarium!

Skrevet

Har en 54 liter og der bor det en ensom kampfisk som går til krig hvis noen flytter inn ..hehe..

 

Så har jeg en som er 120 liter hvis jeg husker rett, og der bor det to sugemaller, en praktbotia og et par blå dverg gurami. Men ønsker meg mer fisk men har ikke bestemt hvilken ennå.

 

Skal gå til uka og kjøpe en rot ihvertfal... så langt har jeg kommet i planleggingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...