*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvor mange liter og hva slags fisk? Selv har jeg et passe stort, ca 130 l eller noe og alt mulig av fisk, men ønsker meg nytt stoooort et med størrefisk...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Vi har... Vet ikke hvor mange liter, men ønsker meg iallefall større. Har masse forskjellig fisk, blant annet to "støvsugere", en elefantfisk og to albino maller som er mine favoritter. Ønsker meg mange av sistnevnte, men de er utsolgt overalt. Blir jeg rik en dag, skal jeg kjøpe et kjempestort akvarium!
Solitude Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Har en 54 liter og der bor det en ensom kampfisk som går til krig hvis noen flytter inn ..hehe.. Så har jeg en som er 120 liter hvis jeg husker rett, og der bor det to sugemaller, en praktbotia og et par blå dverg gurami. Men ønsker meg mer fisk men har ikke bestemt hvilken ennå. Skal gå til uka og kjøpe en rot ihvertfal... så langt har jeg kommet i planleggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå