Gjest Nordavind fra sør Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Akkurat samme spørsmål lå her på skravle for en ukes tid siden....hehehe...Folk kjeder seg kanskje litt:) Vi har helt hvitt:)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Vi maler det grått nå. Med tykke eggehvite karmer (sveitzerhus). Veldig fornøyd med fargen=))
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 INGEN topper meg, jeg har ROSA hus med burgunderrødt tak og karmer...
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hvitt med et slags gulskjær, men det er bare grunna og malt en gang, så vi må male i sommer. Har ikke bestemt meg helt enda. Synes grått er fint, men da tror jeg vi må male to strøk. Tar vi samme holder det med ett. Er ikke så veldig glad i å male...
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 caffe latte farget nå, men skal male det lysebrunt med hvite karmer til sommeren.
Bella Swan Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Grønt, med røde og gule karmer. Ikke vi som har valgt fargene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå