Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 I morra skal vi på ultralyd å om vi er heldige få vite kjønn. Gleder meg skikklig til å se den lille igjen. Har hatt en kjempesterk følelse på jente hele veien, men har innstilt meg på gutt siden ALLE rundt meg får gutter for tiden. Magen ligger ikke som en spiss fremover men litt mer ut på sidene og inn. Ungen er veldig aktiv og det er mest sparking om natta. Brystene mine vokser mye å jeg er generelt aktiv i hverdagen. Vekten har ikke økt, men gått ned. Vi får se hvordan det går i morgen.
mammatilteddy Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan gikk det?? Skal på UL på Torsdag Fortell fortell!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Alt gikk bare bra..Vi venter en liten jente. Ultralyden varte i over 30 min og vi var inne hos en jordmor og hun var veldig nøye å sjekket alt. Ellers så var det papirarbeid og litt diverse info om mor,far og barn.Men gled deg..Det er kjempekoslig å se barnet sitt.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 gratulere=) vi ska på ultralyd på fredag...gleder meg!!!!!!!!
AO3 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Gratulerer med en liten jente! Artig at magefølelsen din stemte. Bare to uker til min UL nå - gleder meg veldig til det.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet ikke hvordan men siden jeg ble gravid har det instinket bare sagt JENTE hele veien..Det er vell morsinstinktet. Men dere har noe å glede dere til, det er en spesiell opplevelse.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Så kjekt det ble en flott opplevelse:) Og artig at det stemte med Jente følelsen din.. Jeg skal til UL om gode to uker, og er også veldig spent på kjønn.. Så håper jeg får vite det da.. Har hatt guttefølelse lenge. Men nå er jeg også helt sikker på jente.. Men vet ikke hvorfor.. Men pleier alltid å ta feil når jeg tipper på andre så blir spennende å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå