leonoras mamma Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har ei lita jente på 7 uker som elsker å ligge i ei huske som går frem og tilbake(magical mobile swing). Den har en rygg som kan legges noe ned, men langt i fra at hun blir liggende helt rett. Ca samme som bilstolen vil jeg si. Hvor lenge kan jeg la henne ligge i den av gangen og hvor mange ganger til dagen kan jeg bruke den. Jeg er jo bekymret for den lille ryggen hennes. Hun sovner når hun ligger i den, men våkner til når jeg skal ta henne vekk og vil mer... Hva skal jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 I Norge får du nok beskjed om at 10-20 min er nok, men i utlandet har de knapt hørt om våre regler (f.eks England). Vanskelig å gi et fasitsvar, men prøv å begrense det så mye du kan, bedre at hun ligger på gulvet sannsynligvis. Personlig tviler jeg på at barnet får så mye ryggskader, men man vet jo aldri. Du må føle deg komfortabel med dine valg i hvert fall :-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Du kan ikke legge noe nedi ryggen der da, for å få det beinere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå