Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...ja...jo, jeg er vel i min 29. uke, men ikke 29 fullgåtte. 28+2 i dag:o)

Skrevet

jeg er inne i min 29. uke. termin 28. juli

Skrevet

Ifølge Jordmor er eg i veke 29, men i følge BIM er eg i veke 30. Termin 22 juli.

Eg er iallefall diger som eit fjell! :D

Skrevet

her er jeg som skrev spm tilbake igjen:-).jeg har termin 21.juli.er ikke inne i 30 uke jeg da??skjønner lite av disse ukene jeg nå.

Skrevet

uke 29 i dag....det gååår fremover!

Skrevet

Jeg er og rundt der...termin 28.juli....spennende tid gitt..har dere det bra?

Skrevet

29 fullgåtte uker i morgen:)

Når du er 29+et-eller-annet, er du inne i 30. uke ja... Forvirrende skal det være:)

Jeg har forresten også en jordmor som teller annerledes enn BiM (og sykehuset for den saks skyld)

Det er irriterende, for da jeg kom til kontroll og mente at jeg var 26+1, mente hun at jeg var 25+5 eller noe..

Dermed kunne hun ikke skrive ut terminbekreftelse i forhold til NAV, så jeg må vente til neste gang!!

Skrevet

Jeg er også i 29ende uke :) Dvs er 28+1 da...

Skrevet

29+3 idag.

føler meg oppblåst og hoven i ansiktet og kroppen. han sparker som bare det, kjente igår for første gang at han hadde hikke. våkner ikke om natten av sparking som jeg gjorde sist jeg var gravid, så tror han er roligere om nettene (eller bare jeg som sover tyngre kanskje?). Han ligger på tvers og har gjort det 2-3 uker. Har gått opp 16 kg i vekt. får ofte krampe i leggene om nettene. puppene lekker litt når jeg sover. hatt mye hodepine i det siste. har mer sexlyst enn tiligere ! men før var d snakk om 1 gang i mnd...

Men alt i alt sammenlignet med mange andre har jeg ingenting å klage på :)

hvordan har dere det?

Skrevet

I forrige uke var jeg hos jordmor.det var på onsdag.da sa ho at jeg var 28+4 uke.trodde jeg var 28+2 jeg da.skjønner ingenting.da er jeg 29+2 i dag da??? eller??

Skrevet

HAHAHA..sorry, men måtte le når jeg leste dette altså...kjenner meg virkelig heldig jeg da...føler meg ikke hoven og oppblåst og har gått opp 8kg. Sover mer urolig om nettene da, det er det jeg kan klage på - og det gjør jeg. Men, kanskje jeg skal slutte med det nå..hehe..Har ikke krampe i leggene og puppenen mine merker jeg ikke noe til.... Det kommer vel her og, men deilig å kjenne at pia sparker da...

Skrevet

Vet hvordan du har det Lofotværing! Jeg har gått opp 13,4 kg, det er tungt å bevege seg. Jeg får vondt når jeg går, og jeg sliter også veldig med krampe i leggene på natta! Det er dritvondt å våkne av en fot som lever sitt eget liv!!

Heldigvis har jeg ikke begynt å lekke melk, så håper at produksjonen der ikke starter før om et par måneder enda!!

Men ellers har jeg det bra:p

Skrevet

Hehehe. Lofotværing. Godt å kjenna seg att i andre si beskriving. Her har eg gått med hovudpine i ei veke.

Og eg byrjar bli mektig lei av kommentarar som: nei no kan du ikkje bli feitare! Er det 3 månadar att!!?? +stoooore augo og sjokkert uttrykk gjerne med etterkommentaren Du kjem då til å sprekke! Osv osv...

Så fint å få høyre minst 3 gonger daglig av vilt fremmede at ein ser ut som ein kval på land :) Det får meg til å føle meg så usannsynleg sexy og attraktiv. :P

Men eg er elles i ein veldig god periode no. :D

Skrevet

Helluu!

Jeg er 28+4 i dag så jeg er i min 29 uke :) Formen er bedre enn på lenge! Bortsett fra at jeg har vær syk en uke nå da.. Forkjølet og vondt i halsen. Men det har jo ikkeno med graviditeten å gjøre.. Føler meg skikkelig bra for tiden. Har faktisk ingen plager! :-O Vært hos fysioterapeut 3 ganger pga vond rygg, men det er borte nå. Det eneste jeg kan merke er om jeg går langt så får jeg kynnere og vondt i magen. Det er vel det eneste jeg kan sette fingeren på om jeg må ;)

Ellers er vekten grei hittil og. Gikk ned 4 kg i begynnelsen pga kvalme, og ligger nå på 3 kg over der jeg startet, og det er jeg ganske fornøyd med :) Selv om jeg syns de 7 kg har kommet litt fort :P hehe.. Heldigvis er det "sommer" nå og da får jeg alltid dilla på frukt og det er jo bra..

Har en uke ferie nå og så alt er berre lekkert her! :D Har det så bra for tiden as..

Mvh

Skrevet

Jepp jepp, her er jeg med. 28+2 i dag, og ny paa 3. trim, speeennende tider i moete naa. (selv tror jeg at jeg er litt lengre avgaarde, men det faar bli en sak mellom legen og meg, 12 dagers avvik paa min termin)

Spent paa 3. trim, fin form og koser meg med svangerskapet.

Mye foedselssnakk her inne, forstaaelig nok (!), saa fint med denne traaden.

Skrevet

28+3 her :-) Har termin 27. juli! Har i dag vært på måling av blodgjennomstømning for 2. gang. Pia vokser og utvikler seg som hun skal:-) Hun ligger i seteleie så alle spark jeg kjenner er fra navlen og ned! Noen andre som har hatt baby i seteleie og fått beskjed om at hodet er "litt lite" på måling? Fikk beskjed om at det var helt normalt i seteleie! Mål av magen lå midt på normalen! Har så langt hatt få plager:-) Er noe plaget med leggkramper, har også blitt mer plaget med sure oppstøt og halsbrann! Men ellers er formen helt fin :-) Jeg har så langt lagt på meg 5 kg. La på meg jevnt og trutt fram til uke 23, så bare stoppet min vektøkning! Men det kan vel ennå skje mye den tiden som er igjen!

Skrevet

Hah, da er ogsaa jeg 28+3, har ogaa termin 27. juli... =o) Hver dag teller her, saa da blir det saann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...