Isopora Gravid♥ Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 våknet med ekstreme menssmerter i dag.. og tr kom til rett tid. ikke uventa. tok test i går om var blendahvit. blir så lei altså. hadde masse sex rundt el, men uten hell. hadde besøk av et vennepar her om dagen, med sønnen på 10 mnd, så nydelig gutt! jeg blir jo så dårlig. samtidig maser de om at nå må vi sette i gang og det er ikke noe å vente på. De skulle bare vist at vi går inn i vår 10pp. tidligere i uka fikk vi også vite at et annet vennepar skal ha barn i november. og de fikk det til på 1. forsøket! jeg bli bare så deppa av at hver mnd. skal jeg bli like skuffa. åååh.. måtte bare få det ut. da er det vel bare å prøve igjen denne mnd og håpe på at det skjer noe snart!
Randis Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner deg godt! Skikkelig kjipt når tr dukker opp. 10pp er lenge å vente. Har dere kontaktet lege for å se om det er noe de kan gjøre for deg/dere? Blir jo så skuffa hver gang når tr kommer. Håper det skjer noe snart som du skriver. Det hadde vært skikkelig bra. Kos deg med prøvinga fremover. Håper det blir din tur neste gang. Trøsteklem fra trøndelag
Isopora Gravid♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 takk for det jeg har ikke snakket med legen om det direkte, hun vet at vi har prøvd en stund nå, men jeg regner med at det er for tidlig å gjøre noe med det. jeg skal til gu om ikke så lenge fordi jeg har mistanke om endometriose.så kan jo hende jeg kan få vite noe mere da. tenkte å spørre litt. håper bare det skjer noe snart! lykke til til deg også
Mikkemafian Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Huff da... Det var trist!! Det er alltid litt ekstra kjipt når det er noen som har prøvd lenge!! Vi er i samme uke, og jeg regner med å følge etter deg på søndag. Fikk ikke hatt noe særlig sex rundt el (er ikke helt sikker når det var/er) men satser fullt på neste pp....
Randis Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 En gu kan være nyttig. Finner ut mye rart da. Hvis du bestiller time til om ca ei uke-fjorten dager så ser de kanskje om du slipper egg. Kjekt å se det og. Håper du ikke har endometriose. Trenger ikke være for tilig å snakke med lege om babylaging. Hun/han kan jo sjekke om dere er friske og kanskje henvise dere videre om nødvendig. Jeg går til legen min på akupunktur og hun har fulgt meg med blodprøver og henvisninger når jeg har trengt det. Håper det klaffer for dere snart.
Isopora Gravid♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 ja, veldig kjipt.. men prøver å ikke gi opp. får håpe du slipper å følge meg! men hvis du gjør det, håper jeg at denne pp skal klaffe for både deg og meg
Isopora Gravid♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 jeg hadde egentlig fått time fredag 9, men jeg må flytte timen, så håper på at jeg får time rundt el kanskje jeg burde prate med legen snart også, hvis det ikke skjer noe mer. takk, jeg håper det klaffer for dere også snart
Isopora Gravid♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Kjipt Lykke til neste pp! hvor lenge har du prøvd?
Lillegull og spiren Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Hei du... Huff,,,det var trist å høre at mensen kom, man blir like skuffa mnd etter mnd. Man tenker liksom at denne mnd har vi gjort alt rett,hatt sex på rett tid, osv,men så kommer denne mensen som om den var bestilt. Jeg skjønner godt hvordan du tenker da hører om at andre blir gravide rundt deg,og selv prøver dere så godt dere kan å få en liten spire i magen. Jeg har det akkurat som deg, føler meg liksom tom. Jeg håper du snart får en liten spire i magen din,masse varme tanker til deg:) ¤ Husk at bak om skyene,er himmelen alltid blå¤
Isopora Gravid♥ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2008 tusen takk for varme tanker baas Håper du får en spire i magen denne pp!
*Lykkeliten* Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Går inn i min 6pp, med lillegutt tok det 3pp etter at jeg sluttet med pillene.. Sluttet med pillene i begynnelsen av desember, regnet med at jeg får en 08 spire, men neeeida.. Men gir ikke opp så lett!!!! hehe =)
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 tr dukket opp her også Kjente der igår kveld, og idag tidlig var tr her *snufs* Har jo ikke prøvd så lenge som dere, men er likevel lei når tr kommer kjenner jeg, prøver å holde motet oppe, men er ikke i humør til det idag.. Alle spør om ikke vi snart har tenkt på baby, det er ingenting å vente med osv osv.. Hadde de bare vist... ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå