helhalhalo Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg lurer på om det er noen eiendomsmeglere her som er gravide og om dere er i jobb. Jeg ser ikke for meg at jeg vil få inn oppdrag like bra når magen blir stor i sommer. Det er jo også mye arbeid, lange dager og mye stress. Jeg stortrives forløpig og er i god form så langt. Bekkenet er vondt da så bæring er nesten umulig. Det jeg er mest bekymret for er inntjeningen for siden inntekt legges til grunn for fødselspermisjonen og jeg ikke får inn oppdrag med stor mage så vil jo det bli et forferdelig tap. Hva er deres erfaringer?
*Lille Persille" Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jobber for tiden på oppgjør og det gjør jo saken mye enklere. Vet at kollegaer ikke har hatt problemer med å få oppdrag til tross for voksende mage, de har alliert seg med noen andre på kontoret som overtar de oppdragene som ikke er avsluttet når de går ut i permisjon. Målet er jo uansett å selge så raskt som mulig slik at oppdraget er avsluttet fra din side når du går ut i permisjon ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå