Gå til innhold

Linea har ikke sovet i dag....


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Klokka er kvart på fire, så det er ikke snakk om at det blir noe søvn nå heller. Fikk besøk av broren min og ungene hans rundt sove tiden så da var det ikke noe vits å legge henne. Hun ser ikke spes trøtt ut og har løpt og lekt masse så jeg håper at det blir lett og legge henne i dag i tillegg til at hun sover hele natten og kanskje lenge i morgen. Er lov til å håpe er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med legging?

 

Vi sto opp sent i dag vi da - ikke oppe før 10! Så sov frøkna en time fra 1430 til 1530, (vekte henne), så la jeg henne ved 20-2030 tiden. Hun sovnet før 21 en gang. Er litt på utur med leggetider om dagen - men jenta er fornøyd og sover jo de timene hun skal, så jeg stresser ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sovna på en to tre, men våkna en gang på kvelden og en gang på natten... Var korte oppvåkninger, fikk vann og la seg igjen, men likevel... Tydelig at hun ikke fikk dagsøvn i går da hun våknet (våknet av seg selv) i dag for hun var fortsatt kjempe trøtt og satt i sengen min og gråt i 10 min... Stakkars lille. Hun virket faktisk veldig opplagt hele dagen i går! Men tror nok vi tar en time på øye midt på dagen i dag altså. Passer meg fint, for da får jeg en liten pause også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke ble kaos i natt :-) Sovner vel på et blunk på dagen i dag og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å få en pause i løpet av dagen ja. Det hender at jeg må legge Leander litt på dagen av og til. Han har ikke vært helt i form i det siste, så da har han nok trengt en liten kvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, akkurat i det jeg skulle legge Linea så ringte mamma og trengte en pep-talk før hun dro på ikea alene. Jeg heiv meg rundt og ble med i stedet. Regnet med at Linea sovnet i bilen så vi kunne løfte henne over i vogna og handle i fred. Har gått fint før! Hun sovna i bilen, men i det jeg løftet ut vogna våknet hun og ikke snakk om at hun skulle sove mer. Så det ble 5 min søvn på dagen i dag.... tror hun har sovna nå, men har vært en tur innom med vann. Spent på om natten kommer til å bli grei nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha! Du er en sann Ikeafan du! :-D

Linea sovet vel relativt kjapt i kveld og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna greit, men måtte inn to ganger i natt. Sov til 8 da!!! Pleier å våkne 6-7 tiden.

Nå sover hun ute i vogna. Tenkte hun skulle få en time på øyet i dag (et kvarter igjen!) Måtte sitte med hodet oppi vogna så hun kunne "kose hådet" (kose håret) til hun sovna. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...