Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et magevirsus som gir smertefulle krampretrekkninger, kvalme, manglende apetitt og hyppige besøk til toalettet. Eldstemann er skitt forkjørlet og yngstemann begynner snart. Alt dette skjedde jo nettopp fordi at mannen min skal være borte til onsdag sånn at jeg må være alene med dem..

Det er drittvarmt ute og jeg får ikke i meg nok vann eller mat så jeg holder på å svime av titt og ofte, får nesten ikke sove pga de magekrampene og varmen.. ( er under behandling da så jeg blir nok bedre snart, håper bare jeg får igjen apetitten fort)

Heldigvis så har jeg hushjelpen/nanny`en som kommer fra 07-13 hver dag slik at jeg får slappet av litt.

Fatter ikke hvorfor jeg eller barna ALLTID skal bli syke når mannen skal reise vekk.. Forrige gang han reiste satt jeg også fast på do, gangen før var vi alle forkjølet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj da... utrolig kjedelig naar det er slik da. Kan du ikke faa maiden til aa bli litt lengre da .

Pass paa deg selv iallefall, her hadde vi eldstemann paa sykehus 4 dager i fjor da han ble syk midt paa sommeren. Dehydrering kommer fort...

Hvor varmt er det hos dere naa da ? her har det vaert over 40 i dag :( og verre skal det vel bli.

Skal dere hjem noe i sommer ?

Skrevet

Har egentlig maiden i 8 timer dagelig, men lar henne gå etter 6 timer.. Da har hun gjort seg ferdig og barna skal sove ( vi voksene også), men får se det ann på formen utover..

Det bikker 40 midt på dagen, men det er luftfuktigheten som er verst 78% nå og verre skal det bli her og...

Er veldig var på heteslag, jeg får jo det i Frankrike på sommeren så gleder meg til sommeren her, over 50 grader på dagetid og luftfuktighet nær 90%*jihhuu*.

Skal mest sannsynligvis hjem heldigvis, men det er også en liten mulighet til at jeg får en jobb og da må jeg bli mens mann og barn reiser til kjølige Norge..

Skal dere hjem eller sitte inne å se på air cond gå?

Har du fått bilen din eller?

Skrevet

Her bor maiden hos oss saa vi har en naar vi trenger henne. faar litt av noen vaner, men det er utrolig herlig.

Vi blir her hele sommeren, eller dvs at jeg og barna skal hjem de 2 siste ukene i mai, men jeg er jo gravid saa jeg faar ikke fly fra juli av....Og mannen faar ikke ferie foer september :(

Ellers saa er det det samme her, er luftfuktigheten som er verst. Den er ofte over 90 om sommeren....

Haaper dere blir friske raskt da !!!

Skrevet

Vi blir nok friske tirsdagskveld, etter erfaring.

Huff, synes synd på deg være i et så varmt land høygravid må være på grensen til tortur...

Vi skal reise i juni og kommer igjen i september, pga at alt er stengt og det er rett å slett ingenting å gjøre, man kan jo knapt nok reise på stranda grunnet varmen.. Dessuten så kan vi koste på oss en ok Norges ferie bare ok pengene vi ikke bruker på elektrisitet...

Skal bli godt å ikke være i et u-land i noen måneder, bare det å gå på EN butikk å handle alt man trenger er en liten drøm, MEN jeg må nok innrømme at man får visse vaner, kommer til å savne den automatisk go gethern som bor ute på parkeringa, servicen man får her og ikke minst maiden.. JEg må jo vaske og stryke selv.. *buhuuuu* (Hvis jeg ikke får jobben da.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...