Gå til innhold

blivakker.no Noen som har bestilt derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Tok det lang tid før dere fikk pakken, og er de greie og handle oss?

Alltid skeptisk når jeg skal handle på nye steder, og jeg hater forhåndsbetaling :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Nei da tar jeg ikke sjansen :P

Skrevet

Handler stort sett alltid hos strawberry så orker ikke betale en formue i frakt selv om de har tilbud til 59 kroner! Får jo gratis frakt hos strawberrynet!

Skrevet

Forbrukerombudet advarer mot forhåndsbetaling så det unngår jeg. Synes firmaer som kun tilbyr dette virker useriøse. Hvorfor kan de ikke tilby oppkrav eller kortbetaling? Jeg handler all sminke, hudpleie og hårprodukter på strawberrynet, ebay og goddess-within.com. Billig, trygt og rask levering =)

Skrevet

Dette strawberrynet, er ikke det utenlandsie? Betyr ikke det at jeg må betale toll om jeg handler en del i slengen?

Skrevet

du må betale toll for alt over 200kr hvis de stopper pakken. Så det lønner seg å bestille en og en ting fra strawberrynet, hvis det er mulig å dele opp.

Ellers dekker strawberrynet ofte tollavgiftene om du sender inn kvitteringen til dem.

Skrevet

Jeg har bestilt fra blivakker.no og er kjempeførnøyd!!!

Det gikk ganske raskt fra jeg betalte til jeg fikk varene og jeg fikk til og med "noe attåt".

Synes ikke frakten var noe å si på, faktisk billigere enn de aller fleste andre nettbutikker generelt.

Det å måtte forhåndsbetale er ikke noe problem for min del, sjekk at de har org.nr. Da er du litt tryggere.

Det er dyrt å få kortbetalingssystem og ikke alle nettbutikker har mulighet for det utlegget i begynnelsen.

Er som sagt veldig fornøyd, og skal snart bestille derfra igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...