Gå til innhold

han bara sover o sover... kan noen se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jag dro ut med han runt 11 o han sov godt i vogna ner vi kom hem runt 12, bar han inn og ammat han så sømna han igen og så vaknade han runt 2 tiden o spiste og så søvna han igen og sover fortsatt...

hvorfør tror dere att han sover så mye? er det vanligt?

ska jag væcka han?

kom med råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Gutten min hadde også en og annen sovedag frem til han var et par mnd gammel. Våknet bare innimellom for mat og rein bleie, såvar det påan igjen. Husker første gangen, han var ca 5 uker gammel da. Han sovnet ca 22 lørdag kveld, og sov helt til mandag morgen, kun avbrutt av amming og bleieskift ca hver tredje time. Var litt bekymret et stund, men forhørte meg her inne og fikk høre om flere barn som hadde gjort dette, så det er nok ikke unormalt :)

Skrevet

han er 3 månader idag :o)

jag har merkt att han alltid sover sånn ner vi har varit ut på tur...

ellers sover han max en timme åt gangen på dagen....

så da ska jag vel bara la han sova

Skrevet

Jeg ville nok latt han sove til han våkner selv ja. Når de er så små, er det som regel (om ikke alltid?) sånn at søvn avler søvn.

Skrevet

ja jeg prøver med det.

tack ska du ha!

Skrevet

Sånn er min jente og hun er 6 uker. Sønnen vår sov også mye da han var liten. Sov fra 11 til 16 hver dag fra han var var 4 mnd, og da måtte vi av og til vekke han. La han sove, så lenge du får i han mat med ca.

5 timers mellomrom, er alt i orden. Nyt det!

Skrevet

ja, la han sove ! Hvis han er lett å vekke , og spiser er det ingen fare !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...