Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er ei jente som kommer fra et land i asia, og jeg har kjempelys hud, men ganske mørkt hår, og dette er jo en kjempedårlig kombinasjon da hårene vises kjempelett... Jeg har hår overalt virker det som.. Til og med på magen og på korsryggen, har sånne små myke hår på halsen, og "kinnskjegg" og hår på overleppa.. Nå som jeg er gravid, har det blitt mye mye verre.. huff, tør nesten ikke å gå ut snart.. er så redd for at folk skal se det, og baktale meg etterpå.. Har en hjemmelaget voks som min mor har laget til meg, men den begynner å bli så dårlig og myk, så den smelter hele tiden, og jeg kan ikke å lage den, så må vente til mamma koommer på besøk.. Huff, er så redd for at min norske mann, som jeg er superglad i, skal begynne å synes det er kjempeekkelt, og ty til andre jenter.. han gjør det helt sikkert ikke, men jeg bekymrer jo meg.. Vet jo at norske jenter også har hår det fleste steder, men hos de vises det liksom ikke, fordi det er så lyst.. Vet at dere sikkert ikke kan hjelpe meg.. Bare føler meg så stygg og ekkel med alt det håret, for jeg har god selvtillit ellers, ikke sånn bimbo selvtillit, men smiler til meg selv i speilet, og alle rundt meg kaller meg solstråla, fordi jeg alltid er blid.. men nå føler jeg meg såååå mislykka og stygg... Dere er kjempeheldige som har lyse hår overalt, så det vises ikke de hårene dere har.. Bare nyt å være lyshåret, for det er noe dritt å ha mørkt hår der alt vises.. Jaja.. takk for at dere tok dere tid.. Håper dere får en fin dag, og lykke til med graviditeten alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hva med å fjerne hårene med laser på de stedene som plager deg mest? Er helt sikker på at mannen din er akkurat like glad i deg uansett, men kan jo hende det vil få deg til å føle deg mer vel.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 eller vokse dem bort... med tiden vil hårveksten bli mindre, og den kommer sjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk til dere begge to:) Ja, jeg vokser alltid hårene i ansiktet, det blir kjempefint etterpå heldigvis, men nå for tiden har jeg bare latt alt forfalle når det gjelder utseende, for hodler på med eksamen, men har lovt min kjære å komme sterkere tilbake etterpå Ønsker dere begge to en flott dag og en graviditet uten bekymring:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 takk skal du ha! Sjelden noen kommer med ros her inne. Jeg forøvrig synes asiatiske jenter er veldig pene. Har aldri tenkt over at det for mye "skinnskjegg", så er det jo på alle. Hvis det plager deg kan du bleke det, har hørt andre gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå