Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk sex mens det gikk et bilprogram på Discovery :DDDDDDDDD
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 hehehehe....jøss...takk for informasjonen:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hm,synes mannen din at biler er mer attraktivt for ham enn det du er. Da synes jeg virkelig synd på deg. Virker jo slikt siden du er så glad nå.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 nettså mannen min å fotball.. eg får ingenting dersom det går fotballkamp på tv, uansett ka kamp.. hadde og skreve da inn om da sjedde ein gong.. heldige du HI;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Ja ikke sant Og til du sure negative over her, nei altså , det er ikke sånn at jeg sitter og ruster i sofan mens han ser bilprogrammer på tv ellers. Er et ganske nytt forhold dette her, så fant jo ut at jo, han synes jeg er mer attraktiv enn biler
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Så flott da!!=)Forstår deg veldig godt!=)=)U go girl
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk sex i går for 1.gamg på 3 mnd fordi jeg hadde masse maserier og mannen min trodde han skulle få til å sette igang fødselen, hi hi. Lurte deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå