challenge *stolt mor* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Da har jeg termin i dag.. men ser ikke ut som om det skjer noe.. blir vel 2 uker på overtid..
*Super*Mamman* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hehe.. ja, hvem vet.... Men plutselig kan den jo starte, er jo faktisk mulig at du har nurket hos deg allerede i kveld/ natt... Slik var det hos meg sist.. Ingen anntydning til noe som helst, satt på kino og tenkte: "hva om jeg har bebien min hos meg i morgen kveld? ".. Ja, særlig lissom.. Kunne aldri se for meg det.. Var sikker på at jeg kom til å gå iallefall 2 uker til...Men med det samme vi kom hjem fra kino kom den første ria, og neste kveld så var faktisk bebien der, hehe...1 uke før UL terminen:) Så ikke mist motet, hehe:) Er ikke lenge til du har bebien din uansett! Nyt stillheten så lenge den varer
Mammahjertet Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hadde termin på fredag jeg, og ingenting skjer her heller... Bare en masse kynnere... Prøver å forberede meg på et par uker til med gigantisk mage jeg også... Lykke til!
Moonine_Med_Nr_2;) Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 har også termin idag, og sitter og venter på at noe skal skje. Men det kan skje når som helst, du kan tenke slik! Har bare kynnere og mensmurringer nå, men håper det blir sterkere og riene kommer!! Gleder meg!!
Fiona76 Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde termin i går.....ingenting skjer her heller.........
månesøster Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Om det er noen trøst, er vi flere i samme båt... termin i dag jeg også... har prøvd alle kjerringråd fra vindusvask til sengekos uten antydning til at noe som helst skjer... sukk, slik var det sist også - da kom jenta mi fem dager etter termin. Så det blir når det blir, fint lite å gjøre med den saken. Uansett ikke lenge igjen! Krysser fingrene for at vi slipper å gå lenge på overtid:)
musikkpia Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Samme her. Termin i dag. Trodde ho skulle komme før eller på termindato, men nei. Har liksom gitt opp litt nå og ligger bare å ser på gamle DVD'er for å få tia til å gå. Lykke til iallefall - krysser fingre for at noe skjer SNART:)
mai mammaen til to Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 på samme måten her. hadde termin i går og kjenner fortsatt ingen rier.... men heldigvis så er formen bra da... har ingen plager eller noe.. men skulle så gjerne hatt lille gutt i armene mine i dag altså
challenge *stolt mor* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 ja vil bare holde lille nurket i armene nå.. lei av å gå som ei ku! :-)
<3Sosivov<3 Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Samme her. Hadde termin i går 4.mai. Ingen tegn på noenting her. Har gått 11 og 18 dager overtid før så jeg vet at det drøyer nå også. Har prøvd alle kjerringrådene de andre gangene så denne gangen bare slapper jeg av. Sol her på Østlandet i dag - skal kose meg i sola! Lykke til alle sammen som har termin i disse dager!!
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 noen som føder eller? Jeg kjenner ingenting i dag heller.. og jeg som håpte på å få føde nå i dag på dagtid da jordmoren min har dagvakt i dag ....;(
Mammahjertet Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Ingen action her hvertfall. Trodde nesten det skjedd noe igår da jeg hadde noen tak i ryggen og følte meg litt rar, men gikk og la meg og har ikke kjent noe til det idag.... Er litt vanskelig å forholde seg til dette synes jeg. Kan jo gå 14 dager til med maks uflaks, så kan jo ikke bare sette seg ned å vente heller. Gikk 18 dager over sist,,,, husker ikke at det var så ille som dette! Vel vel, er bare tre dager over foreløpig da så skal vel ikke klage enda...
musikkpia Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Ingen endring her heller. Her går jeg fremdeles med magen struttende. Det skjedde ikke NOE i går. Ingen slimpropp, ingen vannavgang og ikke antydning til kynnere eller rier. Føler det litt som å ha ventet og telt ned til julafren, også får man beskjed om at julaften er flyttet til en annen dato. Skikkelig nedtur. Så heldige dere er som bor der nede og har så fantastisk flott vår. Denne tiden er den verste med å bo her oppe i Finnmark - det å se på tv hvor flott det er der sør nå om våren, mens det er kaldt (1 minus i dag) og ennå ikke bart eller grønt på trærne. Håper vi har født før denne uka er omme iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå