Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 hei! jeg har ei lita jente på 3 mnd som har begynt å "spise" intenst på hendene sine, og hun sikler veldig mye og virker litt småirritert. Virker nesten som hun klør i munn. Kan så små få tenner alt?? Og hva bør jeg gjøre som kan lindre dette? Prøvd å gi henne bitering men hun mister den hele tiden
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Gutten min begynte å spise på fingrene å suttre en del da han var 2,5 mnd gammel. I perioder var det ekstra ille, i går oppdaga vi den første tanna som hadde trengt igjennom gommen. Han er nå 4 mnd. Regner med at det klør en god del før de vises i munnen. De kan også få tenner så tidlig ja. Veninna mi si datter fikk tenner da hun var 2,5 mnd å søskenbarnet mitt da han var 3 mnd.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Min gutt på 2 mnd "spiser" på hendene sine hele tiden han også.... synes nå det er fryktelig tidlig. Men det kan vel kanskje klø lenge før tennene titter frem.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Noen er til og med født med tenner. Gutten min er 6mnd, ingen tenner enna, men har siklet lenge og spist på hendene sine - så det kan ta laaang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå