Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd ut 2 ulike middagsglass, begge med grønnsaker og kalkun, det ene fra HIPP og det andre fra Nestle. Nestle har falt best i smak hos gutten min.

Har smakt på begge selv og må si Nestle smakte bedre (men ikke akkurat noe jeg drømmer om å spise ofte til middag... :-)

Er det bare tilfeldig eller er Nestles middagsglass bedre i smak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes Nestle sine smaker vondere. Har også flere venner og bekjente som synes som meg.

Skrevet

Hvilke middagsglass for 6mnd har falt mest i smak, uavhengig av merke? Og er det noen som har vært skikkelig upopulære?

Skrevet

Her er det omvendt, Hipp faller bedre i smak enn Nestlé.

Skrevet

lapskausen til småfolk er bedre enn Nestle sin, men pastarettene til Nestle er greie, Grønnsaker med Kalv og Grønnsaker med Lam smaker pyton.

Skrevet

Mini spiser alle typer glass, men ikke min hjemmelagede middag...

Skrevet

Jeg syns nestle smaker kunstig.Småfolk sin er ok.

Men mini spiser Hipp og kun Hipp.vil ikke ha noe annet.

Så ikke så lett her i huset.

Jeg syns Hipp smaker mer "ekte" mat.

Han kan gjerne spise hjemmelaget til nød.

Ikke så lett med de små alltid.

Skrevet

Her er Nestle og Hipp helt ok. Men med småfolk så brekker hun seg. Og hjemmelaget er pyton.

Skrevet

Hipp er bra, småfolk og nestle liker han ikke (og synes heller ikke de lukter noe godt selv)

Skrevet

Mini her gaper opp bare han ser en skje...Noen ganger brakk han seg da han fikk første skje med noe nytt, men gapte villig opp til han var mett....:o) Nå øyer han seg bare om han får noe i vrangen eller bitene er litt for store..Utrolig matglad liten (stor) sønn jeg har.... Absolutt alt har gått ned på høykant så langt her i gården :o) Synes det er deilig jeg da, kommer nok den dagen at han blir mer kresen.... Ulik hjemmelaget mat også, glir rett ned. Har begynt med brødskive og hittil har han fått smakt med syltetøy, makrell i tomat, kaviar, leverpostei, prim, hapå, hvitost,- og alt glir ned like lett,- og like blid :o) Ja, jeg ER heldig :o)

Skrevet

Hi hi.. Vi har det som anonym over her.. Alt glir rett ned, og av og til lurer jeg på om hun noensinne skal stoppe å spise. Hun bare gaper og smiler:) Når hun stapper alle fingrene inn i munnen sammen med maten tror jeg det er et tegn på at hun begynner å bli mett.... Men hun fortsetter å gape!!

Skrevet

Gutten vår elsker alle Nestlè sine middagsglass bortsett fra den med Laks og grønnsaker. Da brakk han seg gitt... Bare lukta av det middagsglasset gjorde at til å med jeg brakk meg...

Har lyst til å prøve andre merker også, ikke prøvd noen andre merker enn nestlè sine middagsglass.

Skrevet

Her er det hipp sin gulrot og potetmos som går ned, har prøvd bare nestle sin potet og gulrotmos ellers og den er ikke god, bare brekker seg. Den smaker mest potet mens hipp sin smaker søt gulrot og da er selvfølgelig det mye bedre :-)

Skrevet

Bare Hipp eller hjemmelagd som duger her. Nestle var uaktuelt (den med laks og grønnsaker er FÆL!) og Småfolk har heller ikke falt i smak enda. Han er ikke vant med biter foreløpig.

Skrevet

Hipp

Nestle sine glass bare brekker hun seg av=( Prøvd alle smaker for 6 og 8 mnd, men nå gidd jeg ikke prøve mer;o) Så her blir det kun hipp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...