Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Lillegutt og jeg skal flytte til hjembyen min nå. I går så traff jeg ei venninna av meg som også skal flytte. Vi var supergode venner før, å har holdt kontakten i alle de årene jeg har bodd i en annen by også, men vi har ikke sett hverandre så mye. Vi går kjempegodt sammen. Så i går begynte vi å fable om at vi burde ha leid oss et hus sammen, for en periode. Jeg vil jo spare en del penger på det, å vi kommer jo ikke til å gå oppå hverandre hele tiden heller. Det må jo da være såpass stort at alle har hver sitt soverom. Hun har ingen barn, men er kjempeglad i barn, å vet hva det vil innebære om vi flytter sammen. Å det blir jo for max 1 år, for jeg har veldig lyst å kjøpe mitt eget etterhvert. Men kan jo spare litt på den tiden da.. Hva tror dere om å flytte sammen med ei venninne når man har barn? Det er jo "bare" til å flytte igjen, OM det skulle skjere seg helt. Men jeg tenker litt på fordelene økonomisk nå, for har akkurat blitt alene å har ikke den beste økonomien akkurat nå.. Men tror dere det dumt for lillegutten min, eller bare positivt? Men vil jeg miste støttene jeg får som alenemor hvis jeg får meg en samboer?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Kommer veldig an på venninna..jeg delte leilighet ilag med ei i 1,5 år. begge var uten unger. Men hun kunne jeg ha delt bolig med med unger uten problem. Men så har jeg venninner som jeg overhodet ikke hadde klart å bodd ialg med. Så har veldig mye å si hvordan dere passer sammen som "samboere" Nei vil ikke tru du mister stønaden din. Er jo bare å høre med de hvordan det fungerer..for dere er jo bare to venninner som deler en bolig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 du vil uansett ikke miste noe stø ad det 1. året om du hadde bodd ilag med kjæresten..er etter 1 år man mister den..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville ikke ha gjort det. Greit at hun ikke har barn å du er gravid, men den dagen barnet kommer så blir det andre boller. Tro du meg. Hva visst hun vil ha fest hjemme hos seg? Eller å ta med seg folk hjem etter en bytur? I starten er det nok ok for deg, men etterhvert vil det nok tære på når ungen våkner pga høy musikk og masse latter og skrål. Har en venninne som bodde sammen med en venninne. Alt var greit så lenge hun gikk gravid, men da barnet kom ble det knute på tråden. Endte med at hun som hadde barnet flytta ut for hun orka ikke bo der hvor det var fol hele tiden å hun hadde ett barn å ta seg av. Ble så ille der at i dag er di ikke på talefot i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå