Gå til innhold

Hva tror dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt og jeg skal flytte til hjembyen min nå.

I går så traff jeg ei venninna av meg som også skal flytte. Vi var supergode venner før, å har holdt kontakten i alle de årene jeg har bodd i en annen by også, men vi har ikke sett hverandre så mye.

Vi går kjempegodt sammen.

Så i går begynte vi å fable om at vi burde ha leid oss et hus sammen, for en periode.

Jeg vil jo spare en del penger på det, å vi kommer jo ikke til å gå oppå hverandre hele tiden heller. Det må jo da være såpass stort at alle har hver sitt soverom.

Hun har ingen barn, men er kjempeglad i barn, å vet hva det vil innebære om vi flytter sammen. Å det blir jo for max 1 år, for jeg har veldig lyst å kjøpe mitt eget etterhvert. Men kan jo spare litt på den tiden da..

Hva tror dere om å flytte sammen med ei venninne når man har barn? Det er jo "bare" til å flytte igjen, OM det skulle skjere seg helt. Men jeg tenker litt på fordelene økonomisk nå, for har akkurat blitt alene å har ikke den beste økonomien akkurat nå..

Men tror dere det dumt for lillegutten min, eller bare positivt?

Men vil jeg miste støttene jeg får som alenemor hvis jeg får meg en samboer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikkje miste støttene om du leiger sammen med ei venninne. Eg hadde også ville ha gjort det samme om vi fungerte godt sammen. For hadde nok tenkt på både dei økonomiske fordelene og selskapet man ville ha fått. :) Og trur ikkje det vil vere noko ulempe for gutten din heller. Er som du sier; man kan finne seg noko eige om man finner ut at det ikkje fungerer.

Lykke til med valget ihvertfall! :)

Skrevet

Så lenge hun skjønner hva det vil si å ha barn i hus hadde jeg gått for det :) Skulle gjerne ønske jeg hadde ei venninne her på kveldstid etter lillegutt var i seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...