Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har termin i september, og har en gutt som blir 5 i september. Lurer litt på om jeg skal kjøpe sånt stå brett til han eller ikke?

Han sluttet med vogn helt for litt over et år siden, men om han kanskje blir misunnelig eller noe når babyen får ligge i vognen er det vell greit med et brett, eller om han rett og seltt blir sliten?

Noen med barn i samme alder med erfaringer/råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes en femåring er stor nok til å gå selv. Venter og jente i september og eldste blir og 5 da. Men har og en som blir 3 i juli. Hvis jeg kommer til å ta i bruk ståbrett så blir det for treåringen sin del.

Skrevet

Jeg har ett barn som er seks når babyen kommer. Og ett som blir 4 rett etter. Har ikke tenkt at noen av de skal få stå på brett. Har ett brett fra eldste var to da neste mann ble født. Men var ikke mye jeg brukte det. Var vondt i ryggen og gå med slikt brett. Veldig tungt, og fikk sånn knekk i ryggen. Så jeg måtte gå å kjøpe meg tvilling vogn. Slik at begge fikk sitte i vogn. Syntes han på 5 er så stor at du trenger nok ikke brett til han..

Er jo selvfølgelig litt alt etter som hvor mye du går turer som han på 5 skal være med på. Men jeg ville ikke brukt penger på dette nå hvis jeg var deg..

Skrevet

Jeg syns det er for stort til å stå på brett. Neste år begynner han jo på skolen og der er det ikke uvanlig å gå lange turer til skogen f. eks. Da er det jo greit at han orker dette og har gått selv før.

Hvis han blir sjalu så kan han jo være med å trille vogna etc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...