Gå til innhold

Hva gir dere til lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å innføre et fjerde måltid, men hva da? Kan jeg begynne med brødskive? Haner 7 mnd, og får fra før grøt morgen og kveld, og middag rundt 1430-15.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt dytt. Er vel noen som gir lunsj her :)

Skrevet

Hva med sånne glass med frukt og korn da? Både Småfolk og Hipp har noen gode. Her er det Småfolk som har falt mest i smak.

Eller så er brødskive et mer mettende alternativ, men i begynnelsen er det kanskje nok med litt av et sånn glass.

Skrevet

Korn? Er det i glassene når jeg kjøper det, eller er det noe jeg må tilsette? Han får fruktmos fra før av, sammen med grøten om morgenen, og liker det veeeeldig godt ;)

Skrevet

Det er korn i fruktblandingen. Den fra Småfolk heter Frukt og korn, og finnes både fra 6 mndr og 8 mndr. Den fra Hipp heter Fruktmos med fullkorn eller noe slik. Den er litt mer flytende enn Småfolk sin. Har brukt de glassene veldig ofte til lunsj, men nå går det stort sett i brødskive (baby er 9 mndr)

Skrevet

Jeg ville prøvd med litt brød, det er mettende og veldig enkelt å ta med seg på tur, lite søl osv. Jenta mi likte det godt med en gang, begynte først med biter dyppet i fruktmos eller majones, nå går det mest i leverpostei eller prim.

Skrevet

Takk for tips! :) Skal prøve litt og se hva som faller i smak :)

Skrevet

Glemte å skrive at de glassene er best varme, selv om det står at de er like gode kalde som varme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...