oftebustat Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 mandag 28.04 kl. 13.33 og 13.34 kom Anna og Brage til verden, og brått var jeg blitt mamma til 3 barn under 4 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg gikk til uke 39+1 og Anna var 49 cm og 3170 gr, og Brage 50 cm og 3380gr. Kan love det var greit å få dem ut av den svære magen Etter å ha vært på sykehuset i to dager ville jeg hjem,selv om jeg kunne vært der til fredag. Men hverken barn eller foreldre syntes noe om sykehuslivet, så nå koser vi oss hjemme!!! Formen min er overraskende god etter keisersnittet, har så og si ikke vondt. Bruker ikke noen form for smertestillende. Det er en overgang å brått ha så mange som skal ha oppmerksomhet/stell, men vi synes det går fint
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 grattis:-) Håper dere får avlastning med eldste og 0 kolikkbarn he he:-)
yasmina Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer saa masse ! Maa innroemme at det hoeres litt slitsomt ut, men det er vel litt annerledes naar man vet man venter to....
petite fleur Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer så mye! Blir hektisk framover, kan jeg tenke meg;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer masse med to fine tvillinger. Så flott vekt de hadde!:-) Tenker det var deilig å se de små skjønningene, ja. Anna er så flott navn:-) Brage også. Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå