Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 hei=) jeg er en kvinne på 20 (87 mod) og bor i fredrikstad, men kommer fra særp. jeg har prøvd å bli gravid siden nov 07 og har ikke fått det til enda, men kommer nok snart=) jeg håpet det var flere her inne som kom fra særp eller f.stad hadde vert litt artig å fått ei veninde her inne som prøver og kanskjevi kommer til å ligge på fødestua på likt?? hehe men det er litt bedre å ha noen å snakke med innimellom=) håper på svar=) klemmer fra lille meg=)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 prøver å dytte ser om det er noen som svarer da=)=)=)
Putzie Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei Jeg er 88 modell, bor i fredrikstad, men er fra Ås Flyttet hit for ca ett år siden Vi begynte å prøve i april, er i 1 pp
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er 24 (83 mod) og vi prøver. Har fra før en sønn på 5 år.... Bor i sarpsborg nesten midt i byen... like på utsiden.... hvor i fr.stad bor du da
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 så gøy=)=) det er koslig da at det er lissom folk på min alder her som er herfra=)=) Når har du el da?? Har dere barn fra før eller??
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg bor nå på rolvsøy, men kommer jo fra særp=) hehe=) har dere prøvd lenge eller?? Jeg har prøvd ca 5 mnd og har ingen fra før... Men det er spennende, men litt kjipt når du finner ut at det ikke er noe spire der da=( men sånn er det, hvis det er noe man vil må man kjempe for å få det....
Putzie Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde el rundt 30. april Så v får se hva som skjer Har ingen barn fra før
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 vi har ikke prøvd så veldig lenge... tok ut spiralen 25.april. Har funnet ut at vi ikke skal tenke så mye på saken da kanskje det vil skje mye fortere... Hvis man går å tenker intenst på noe så vil man utomatisk gå å lete etter symptomer og da blir skuffelsen enda større.... Så klart jeg teller dager og tar tester men prøver å tenke minst mulig på det...
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 hei.. jente 86 modell fra fr.stad.. har prøvd siden desember 07 men har hatt 2 mnd uten mensen så har "mistet" 2 pp... er nå på gang igjen, og har el til lørdag. så her skal det ståpås... hehe..
just_mee Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 83 mod fra fr.stad 5 pp her nå.. 2 sa siden des 07
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 så trist å høre om sa.... har selv hatt 1sa og 1 ma... ikke noe morsomt..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 ok=) det blir spennende å se da=)=) innimellom kan det bli litt for spennende hehe=) Jeg har heller ingen barn fra før så dette her blir gøy=) gleder meg så ille jeg, skal jo liksom ikke glede seg så ille pga det kan utsette, men er jo vanskelig å la vere=) hehe
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 ja, jeg vet det, men er så vanskelig for dette er noe jeg har drømt om i mange år (selv om jeg ikke er mer enn 20), og det ligger jo i underbevisstheten selv om man prøver bevisst på å ikke tenke på det da. men det er jo bare å vente å se=)=)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 ja, jeg vet det, men er så vanskelig for dette er noe jeg har drømt om i mange år (selv om jeg ikke er mer enn 20), og det ligger jo i underbevisstheten selv om man prøver bevisst på å ikke tenke på det da. men det er jo bare å vente å se=)=)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Hehe=) det var pussig at du sa for jeg har jo prøvd siden nov 07 og har el til fredag-lør og mistet også mens i ca 2mnd så fikk jeg mens så mistet jeg igjenn i mars, men fikk den i begynnelsen av april og nå fikk jeg den igjenn slutten april=) hehe men jeg har prøvd wild yam og da fikk jeg mens to mnd etter hverandre=) og det er jo kjempe bra=)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 har prøvd siden nov 07 jeg. Kan jeg pørre deg om hv sa er?? noen barn fra før eller??
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 hei jeg er fra fredrikstad og er også 87 modell:) har prøvd siden mars 07 jeg! koselig med fler fra samme sted:)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 så koslig da at du også er herfra=)=) du har prøvd et års tid du da.. barn fra før?? Har du sjekket hvorfor du ikke har blitt gravid enda eller??
mamma_Christine Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 86 modell og kommer fra fredrikstad. Vi driver å prøver, gjort i 4-5 mnd nå :-) håper på spire snart :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 ja, man må bare håpe og selvfølgelig prøve da=)=) hehe får jeg spørre om når du har el?? har dere noen barn fra før eller?? det er så spennende tid dette her=) alle i fam driver å tar på magen min hele tiden for å såkalt "godgjøre" magen så det kommer noe snart hehe men min fam er litt rar da=) sambo snakker om flasker,ammeinnlegg,brystpumpe,vogner,klær absolutt allt=) han er helt gal (værre enn meg for å si det sånn) men det er jo koslig det også da=)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 ja prøvd i litt over ett år:( ingen barn fra, så vi prøver på vår første:) spennende er det! skal til min første lege time for utredning 19 mai. gruer meg litt! men har sjekket sambo da, og han var det ingen ting i veien med:) hvor lenge har du prøvd da? noen barn fra før?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #23 Skrevet 7. mai 2008 Ann-chi87 13.pp! ok.... men det går sikkert bra=) de er så flinke idag så det tror jeg ikke du skal bekymre deg over=) Jeg har ingen barn fra før og jeg har prøvd i ca 5 mnd eller siden nov. Men har blitt spåd om at jeg kommer til å bli gravid i mai så vi får se=) jeg tar det med en klype salt da, men er lissom ikke ferdig med mens enda c og den har jeg hatt i 9 dager nå.... den er så rar syntes jeg, så håper den går bort snart. Går det an å ha el og mens samtidig??
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #24 Skrevet 7. mai 2008 prøver å dytte litt til jeg å ser om det er flere fra særp eller f.stad=)
mamma_Christine Skrevet 7. mai 2008 #25 Skrevet 7. mai 2008 Vi har ikke noe barn fra før av, første gangen nå :-) så synes det er litt ekstra spennende da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå