Januarmamma09 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 nå skulle mensen vært her for 2 dager siden, tok en graviditetstest til morran idag og der var det en tydelig strek og en strek som nesten ikke syntes, men den var der... noen andre med erfaring?? Skal ta en ny test om noen dager for å se om det kanskje bare var litt tidlig å sjekke. Dette er 1pp men jeg tror faktisk jeg er gravid...
Januarmamma09 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2008 Glemte å si at testen heter quick response
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 de sier det at selv om det er en liten svak strek der så er du gravid=) jeg sier gratulere nå jeg for jeg tror du er gravid=)=)=)=)=) Lykke til=)
Januarmamma09 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Takk takk... håper på det. Skal ta en test om noen dager. Lykke til dere andre her inne som prøver:)
enda en Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg tok en QR test igår ettermiddag, og fikk likedant resultat som deg. Bare at min test-strek kom først etter det var gått 5 minutter, og ble sterkere etterhvert. Kom den fram hos deg med engang? Tok en ny i morrest, men den var helt blank...Kjedelige greier...
Januarmamma09 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Min hadde en veldig svak strek før det hadde gått 5 min. og forandret seg ikke... Det lønner seg kanskje å vente litt før man tar en ny test, slik at kroppen kanskje har begynt å danne mer hcg... det skal jeg gjøre. det blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå