Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Vi skal flytte inn i nytt hus som vi venter er ferdig i begynnelsen av juni. Vi bor 4 stk på 40 kvm og det er ganske fult og rotete her nå så tenkte jeg kunne begynne å pakke så smått. Har masse tid da jeg har mammapermisjon og lillegutt sover en del.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Spiller det noen rolle i verden om det skulle virke dumt? Er det praktisk å begynen å pakke, begynner du å pakke.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Nei, absolutt ikke dumt, bare smart! Det er ofte mye mer å pakke enn man tror, så bare sett i gang. Gratulerer med nytt hus forresten!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Takk. Gleder meg voldsomt til å flytte inn nå. Sambo jobber der hele dagen til langt på kveld nå, tror mai er en fin mnd for han for han bruker alle fridager på å jobbe der så vi kan komme fortest mulig inn.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Her er huset utvendig, men er ikke ferdig da det mangler verandaer på det. http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/526765
___ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Bare smart å pakke ned en del. Du trenger jo ikke begynne med sommertøyet og alle talerknene ;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Det er bare å starte, å pakke tar alltid mye lenger tid enn jeg regner meg i hvertfall. Og en mnd er ikke så veldig lang tid ... Kjempekoselig hus forresten! Blir nok litt av en overgang fra 40 kvm til det store huset :-) Gratulerer masse!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Overgangen blir stor ja, men ikke verre overgang enn i fjor da vi flyttet fra et hus på 135 kvm til denne leiligheta på 40 kvm. Måtte selge huset før vi fikk bygge nytt for det huset vi hadde lå sånt til at det kunne bli vanskelig å selge, fikk solgt det i løpet av en uke da og fikk 150.000 over takst for det.
ZamZam Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Absolutt ingen dårlig idee å begynne å pakke nå! pakking tar laaang tid. Husk å skriv ned alt hva du pakker og merk kassene med nr, pluss hvilket rom de skal inn i, et annet tips kan være å ha kassene i samme rom i samme tallserie, eks kjøkken er 1-15, stue er 15- 30 osv.. Lykke til og kos deg i det nye huset!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Nei, bare begyn å pakke nå!!! Har dere et rom ferdig i det nye huset så sett ting inn der. Da vi flytta i fjor så skulle vi pusse opp litt før vi flyttet så hadde huset ca en mnd før vi flyttet inn. Pakket så mye som mulig og satte på det rommet i huset det er lengst til vi kommer til å bruke (soverom som vender ut mot solen... ganske varmt så det blir ikke tatt i bruk før vi virkelig trenger det) Møbler satte vi i garasjen. Var akkurat ferdig med å pakke alt da vi flyttet inn på ordentlig! Ting tar tid, sier jeg bare! Er så lite man egentlig har bruk for i hverdagen av det man har i skap og skuffer.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2008 Har en sokkel som ikke blir gjort ferdig før etter vi har flyttet inn, så kan ha masse ting inn dit.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Lurt å starte, det tar jo alltid mye mer tid enn man tror. Ville kanskje satt i gang med bodene, der er det i hvert fall mye rart hos oss. Kanskje en del man kan kaste eller gi bort til Fretex eller loppemarked?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Ikke dumt, du har ikke såååå god tid altså, pakking og flytting tar laang tid:-) Synes du bør begynne nå.. Og det er jo bedre å ta litt og litt enn å ta alt på en gang:-) Det er jo bare en knapp måned igjen, herlig hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå