Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille tulle kom kl. 07.16 den 1. mai.

Vannet gikk da 23.45 og riene kom rett etterpå. Var på føden halv ett ca.

Hadde en helt fin fødsel og hadde fem cm åpning med en gang så det gikk veldig greit. Tenkte litt med meg selv at dette var ikke så ille som jeg fryktet, men det kom dit likevel en liten periode.... he he he.. Men alt i alt så gikk det veldig bra og sambo var kjempeflink og støttet meg hele veien.

Nå skal jeg amme ferdig, hun er faktisk veldig lett å amme, også skal vi ut og trille i det nyydelig mai været!

 

Lykke til alle sammen, nå melder jeg meg ut for denne gang, også sees vi kanskje andre steder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer masse!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...