Gå til innhold

Jobber dere som har bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er uke 22 og har bekkenløsning, jodder i aktiv sykmelding, men bare et par timer hver dag. Men tror kansje jeg skal jobbe bare annenhver dag for det er blitt. Er det flere ? ( liker ikke å sutre på jobb men men:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blitt litt verre - skal det være :)

Skrevet

Klarte ikke å jobbe med bekkenløsing. Hadde så vondt at jeg ikke hadde noe li. Så varte ca en mnd etter at jeg fikk "diagnosen"....har vært sykemeldt i 2 mnd nå og legen har sagt at han anbefaller ikke meg å dra tilbake på jobb før jeg har født. Jobber i barnehage.

Skrevet

Jobber heltid men med tilrettelegging. Fungerer greit det, så lenge jeg får styre arb.dagen selv. Avhenger vel mye av hvor forståelsesfulle kollegaer er også tror nå jeg og hva slags jobb man har. Dere som jobber i barnehage etc har kanskje ikke samme mulighet til å si nei til belastende arbeidsoppgaver heller. I tillegg har jeg begynt i behandling til fysioterapeut.

Skrevet

Har BL men er sykemeldt pga hyperemesis så her er det dobbelt opp. Er 3. gang og har hatt kraftig BL alle gangene så vet hva jeg har i vente. Antar at jeg ikke får til å jobbe mer før etter permisjon, uansett om kvalmen slipper eller ikke. Jobber i bhg jeg også. Det er trist å tenke på, men har ingen planer om å ødelegge meg selv heller så jobbinga får jeg ta når den tid kommer:)Er bare uke 14.

Skrevet

Jeg er i uke 16.2 og på mandag skal jeg trappe ned, til å arbeide 60 %. Slik at jeg får fri to dager i uka. Så får jeg se hvordan det går, ingen andre enn meg selv som tar vare på kroppen min.

Lykke til :)

Skrevet

Litt godt å høre det er flere( ikke at dere har BL nei:) i samme situasjon. JObber i ferskvare så blir mye gåing å ståing på harde gulv så jeg tror jeg skal jobbe bare et par timer annenhver dag. litt godt å komme seg ut men klarer man ikke så er det vel ikke så lurt å gjøre det?

Gjest elissa2
Skrevet

hei:) jeg jobber fulltid som servitør og bartender. dette er baby nr 3, og denne gangen har jeg fått bekkenløsning mye tidligere. er straks i min uke 14. jeg tror jeg skal trappe ned litt på jobbinga nå fremover.

Skrevet

Ikke lurt å presse seg, det gjorde jeg sist (står på jobb). Bekkenløsninga satt 16mnd etter fødsel. Hadde ikke BL mnd gangvansker da. Tror likevel det er lurt å holde seg litt i bevegelse og ikke minst jobbe med en fysioterapeut som kan hjelpe en til å styrke rette muskler. Det skal jeg gjøre denne gangen om problemet dukker opp igjen. Men jeg sykemelder meg sise mnd om jeg ender opp som sist.

Fikk en del gode hjelpemidler sist (sånn oppblåsbar pute å sitte på og sklilaken til sengen). Jeg elsker mine Birkenstock sko, da de stabiliserer beina. Finnes mye kul design på dem nå.

Skrevet

Jobber i hjemmebasert omsorg og er 100% sykmeldt, etter uke 20 ca

Har også en vilter snart 5 åring hjemme som jeg må prøve å følge opp! Kommer mest sannsynlig ikke tilbake i jobb før etter fødsel.

Skrevet

Jeg jobber på sykehjem og har tatt ut svangerskapspenger 100 % da det er vanskelig å tilrettelegge når det er ca 80 av de faste opgavene jeg ikke kan gjennomføre.. Desverre.. (er bare i uke 26, dette er 2 uka, gikk aktivs sm noen uker først)

Skrevet

er 25% sykmeldt men kjenner atte de e på tide me meir..

e 15 veke på vei kun:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...