Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Sliter litt med at samboer blir så fort sår når vi har sex, jeg blir også ganske ofte! I går sa han at han aldri har blitt det før, med noen andre.. Så derfor har han kommet frem til at vi ikke passer sammen seksuelt, for bakterifloraen passer ikke sammen! Fikk skikkelig flashback, for det samme sa x-typen min! Har jeg et surt miljø der nede eller no? Kan ikke huske at samboer ble så sår før jeg var gravid, kan det ha noe med det?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Kanskje du ikke blir våt nok. Prøv litt glidemiddel, se om det hjelper:) Å bli sår kommer nok ikke av bakteriefloraen, men av for lite smøring. Og du har et surt miljø i skjeden, det skal være sånn:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 du blir kanskje ikke våt nok, eller så er du for trang. prøv glidekrem.. jeg og min ex ble nesten hver gang sår etter sex..han har en større enn enn min nåværende samboer..nå blir jeg aldri sår ikke min samboer hell..så da var jeg vel heller for trang for han og han litt for stor til meg..men vi brukte ikke glidekrem, men vil tru det vil hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Sopp er det ikke, for vi begge har tatt kur!! Men det som er rart at min x ble sår, han har mye mindre enn min samboer, har prøvd glidemiddel mange ganger, men blir så da også. Pluss at det er vanligvis ikke noe galt med gliden til vanlig heller.. Så det kan ikke være noen bakterier som gjør det da? Føler på en måte at det er min feil, og at samoer tror det ettersom ingen andre har gjort han sår..(sååå snilt å si det til dama si også da)... men kanskje det ikke er det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Lukter det av utfloden? Det kan være f eks bakteriell vaginose(råtten fiskelukt), det får du medisin mot hos legen. Eller prøv sånne melkesyrestikkpiller for en periode, slik at du får orden på bakteriefloraen:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 nei lukter ikke noe nei... Får prøve det! Takk for svar dere... Kanskje det er som han sier at vi ikke passer sammen seksuelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå